Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@09:23:46 GMT

کنگره 4 هزار شهید استان یزد اسفندماه امسال برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۳۱۹

کنگره 4 هزار شهید استان یزد اسفندماه امسال برگزار می‌شود

محمدعلی طالبی گفت: همه برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است تا کنگره 4 هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد اسفندماه امسال برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، محمدعلی طالبی استاندار یزد پیش ازظهر امروز در جلسه ستاد کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: توفیقی نصیب ما شد است که در دوران مسئولیت‌مان قرار است فعالیت‌هایی را جهت برگزاری کنگره شهدا انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرچه ما از زمان دفاع مقدس فاصله می‌گیریم بیشتر به شهدا و راه و آرمان آن‌ها احساس نیاز می‌کنیم چرا که ما به تبیین راه شهدا جهت الگوگیری از آن‌ها در خدمت به مردم و خدمت به نظام اسلامی نیاز داریم.

استاندار یزد با بیان اینکه جامعه در شرایط فعلی نیاز به دمیدن روح تازه‌ای با عطر و بوی شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها دارد، اظهار داشت: یقینا برگزاری کنگره شهدا خود هدف نیست بلکه وسیله‌ای است برای نیل به هدف بالاتر که آن هدف توسعه، تدوین و ترویج راه شهدا است و برگزاری کنگره شهدا بهترین مسیر برای رسیدن به این هدف است.

طالبی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره شهدا شروع یک حرکت جدید در استان یزد است و نه پایان یک فعالیت چند ماهه و باید با این نگاه وارد فرایند برگزاری کنگره شویم.

وی عنوان کرد: همه فعالیت‌هایی که در زمینه شهدا و دفاع مقدس تا کنون انجام شده خوب بوده است اما باید توجه داشته باشیم که برای معرفی شهدا و دفاع مقدس نیاز به خلاقیت و استفاده از روش‌های نو داریم و جامعه و به ویژه نسل جوان نیز از ما انتظار هنرنمایی در این عرصه را دارد.

استاندار یزد تأکید کرد: فضای استان یزد در آستانه برگزاری کنگره شهدا باید فضایی متفاوت باشد و طوری باشد که همه جا احساس شود که دارد در یزد کنگره شهدا برگزار می‌شود.

طالبی بیان کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است تا کنگره 4 هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد اسفندماه امسال برگزار شود.

وی محمدعلی شاه‌حسینی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد را به عنوان نماینده تام‌الاختیار استاندار جهت برگزاری کنگره شهدا معرفی کرد.

در پایان مراسم از آرم کنگره 4 هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد و اولین محصول کنگره رونمایی شد و مسئولین کمیته‌های مختلف برگزاری کنگره شهدا حکم خود را از استاندار یزد دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کنگره 4 هزار شهید استان برگزاری کنگره شهدا استاندار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این آیین که با حضور خانواده شهدا و شماری از دست اندرکاران ورزش فارس در زورخانه حیدر کرار مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی شیراز برگزار شد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و معاون اجرایی سپاه فجر از خانواده معظم پنج شهید ورزشکار دفاع مقدس و شهدای امنیت تجلیل کردند.
همچنین در این مراسم، باستانی کاران همراه با نوای مرشد زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.
این مراسم به یاد شهید ابراهیم هادی برگزار شد.یکم اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی به نام روز شهید ورزشکار نام گذاری شده است.
شهید ابراهیم هادی، اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان شهر تهران دیده به هستی گشود و ۲۲ بهمن سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران