Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@20:56:03 GMT

قسمت دوم کلاس آموزش مجازی حقوق نشریات دانشجویی منتشر شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۳۹۳

قسمت دوم کلاس آموزش مجازی حقوق نشریات دانشجویی منتشر شد + فیلم

به گزارش ایسکانیوز، آشنایی با حقوق نشریات دانشجویی یکی از کلاس‌های آموزش مجازی معاونت آموزش و پژوهش باشگاه خبرنگاران دانشجویی است که محمدرضا محمدی عضو شورای ناظر بر نشریات دانشجویی به تدریس نکاتی در این باره پرداخته است. این کلاس در دو جلسه و هر دوشنبه از طریق صفحه آپارات و خبرگزاری ایسکانیوز منتشر خواهد شد که اکنون قسمت دوم این کلاس قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است کلاس‌های آموزش مجازی باشگاه خبرنگاران دانشجویی به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مخاطبان محترم می‌توانند انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را از طریق صفحه اینستاگرام و یا رایانامه isca_edu@yahoo.com با معاونت آموزش و پژوهش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در میان بگذارند.

انتهای پیام/

348 / 348 محمدرضا محمدی آموزش مجازی حقوق نشریات دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدرضا محمدی آموزش مجازی نشریات دانشجویی آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید احمد امامیه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌های حوزه سوادآموزی، کمبود اطلاعات در این زمینه در نواحی و مناطق استان است، اظهار داشت: برای رفع این مشکل، باید اقدامات لازم برای تبیین اهمیت موضوع سوادآموزی و آگاهی‌بخشی به مسئولان و مردم صورت گیرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در حوزه سوادآموزی در قطب شمال اصفهان، خواستار ارتقای این فعالیت‌ها در سایر قطب‌های استان و اطلاع‌رسانی گسترده‌تر در این زمینه شد.

امامیه در ادامه به آمار سوادآموزی در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۶۱۰۰ نفر از نعمت خواندن و نوشتن بهره‌مند شدند که این امر نشان‌دهنده تلاش‌ها و اقدامات مؤثر در این حوزه است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر نقش ویژه سوادآموزی در ارتقای سطح سواد جامعه، خاطرنشان کرد: ما تنها حوزه‌ای هستیم که به اتباع خارجی نیز خدمات آموزشی و تربیتی ارائه می‌کنیم و این امر نشان‌دهنده تعهد و رسالت حوزه سوادآموزی نظام جمهوری اسلامی در قبال همه انسان‌ها است.

وی با اشاره به فضاهای آموزشی مورداستفاده در حوزه سوادآموزی، گفت: از پایگاه‌های بسیج، مساجد یا خانه‌های دارای فضاهای مناسب برای سوادآموزی استفاده می‌شود.

امامیه در ادامه به آمار سوادآموزی در استان اصفهان طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در مدت چند سال اخیر بیش از ۴۲ هزار نفر در استان اصفهان با خواندن و نوشتن آشنا شده‌اند که نشان‌دهنده کار عظیمی است که در این حوزه صورت‌گرفته است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه، در سال ۱۴۰۰ استان اصفهان با آمار بسیار بالای بی‌سواد بالای ۶ سال مواجه بوده است، افزود: به همت معاونت‌های آموزش ابتدایی و متوسطه و طی طرح شهید محمود وند، تعداد قابل‌توجهی از این افراد شناسایی و جذب شده‌اند.

وی با اشاره به‌ضرورت ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت در امر سوادآموزی، گفت: به این منظور برنامه‌ای سه‌ساله تدوین شده است که در آن تعداد افرادی که باید در نواحی و مناطق استان اصفهان شناسایی و تحت آموزش قرار گیرند، مشخص شده است.

امامیه در پایان از همکاری و تلاش‌های همه دستگاه‌ها و نهادها در امر سوادآموزی قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با ادامه این روند شاهد ریشه‌کن‌کردن بی‌سوادی در استان اصفهان و ارتقای سطح سواد جامعه خواهیم بود.

کد خبر 6081882

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • ۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود