Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: امسال تنها در سه بوستان از مجموعه بوستان‌های هزار هکتاری شهر قم یعنی بوستان‌های کوثر، خضر و زائر ۶۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به پیگیری شهرداری برای تکمیل بوستان هزار هکتاری در جنوب شهر قم اظهار داشت: از جمله بوستان‌هایی که داخل طرح بوستان هزار هکتاری بوده می‌توان به بوستان کوثر، بوستان خضر و چند بوستان دیگر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این بوستان‌ها در شهر قم منحصربه‌فرد بوده و فرا منطقه‌ای هستند افزود: بوستان‌های مجموعه هزار هکتاری به جز اینکه وسعت بسیاری دارند، به خاطر موقعیت توپوگرافی می‌تواند بهانه خوبی برای ورزش شهروندان باشند. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به قرار گرفتن باغ‌موزه دفاع مقدس در ابتدای بوستان هزار هکتاری شهر قم گفت: پیاده‌روسازی در طرفین این پروژه انجام‌شده و در حال تکمیل روشنایی محوطه هستیم و امیدواریم که کل این کارها امسال انجام شود. 

روایت شهربانو امانی از وضعیت شرم‌آور در بوستان و دریاچه چیتگرامنیت پارک‌ها در یزد افزایش یابد؛ لزوم جذب نیروی جدید برای تامین امنیت بوستان‌هابرنامه زنده قرائت قرآن کریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بوستان‌های قم برگزار می‌شود

وی با اشاره به قرارگیری بوستان خضر نبی(ع) حدفاصل بلوار شهید آوینی تا شهدای گمنام خضر ادامه داد: عملیات خاک‌برداری این بوستان تمام‌شده و بعضی قسمت پیاده‌روسازی انجام  و سکوهای نشیمن احداث‌شده است. 

به گفته حلوایی‌زاده در کنار تجهیز کارگاه برای انجام کارهای روشنایی بوستان خضر، فاز نخست بوستان زائر هم در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم که فازی از این سه بوستان تا پایان شهریور تکمیل شود اضافه کرد: در بوستان زائر که بزرگ‌ترین بوستان این مجموعه محسوب می‌شود، مسیر دوچرخه‌سواری و زمین ورزش‌های مختلف دیده‌شده که به‌صورت فازبندی در حال احداث است.

انتهای پیام/458/

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار هکتاری شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام نویسی ۱۸ هزار مینابی در طرح نهضت ملی مسکن


مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: افزود: از مجموع این افراد ۷ هزار تن تایید نهایی شده اند.

وی گفت: نهضت ملی مسکن در دو سایت ۱۰۴ هکتاری و ۲۰ هکتاری در شهر میناب بصورت دو طبقه و در دیگر شهر‌های این شهرستان بصورت ویلایی توسط ۲۴ پیمانکار در حال اجراست.

سلحشور افزود: مردم هم سهم آورده خود را سریعتر تکمیل کنند تا کار ساخت واحد‌ها به تاخیر نیفتد.

فرماندار میناب در جلسه شورای مسکن نیز گفت: از سه هزار و ۱۴ واحد مسکن مهر شهرستان میناب، دو هزار و ۵۶۶ واحد تکمیل شده و ۴۴۸ واحد باقی مانده که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • افزایش ۶۳ هزار هکتاری سطح زیر کشت گیاهان دارویی
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • نام نویسی ۱۸ هزار مینابی در طرح نهضت ملی مسکن
  • ثبت نام ۱۸ هزار مینابی در طرح نهضت ملی مسکن
  • چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها
  • دستور شهرداری به بوستان‌ها درباره سفید بالک‌ها
  • ابلاغ دستورات شهرداری به سازمان بوستان‌ها برای جلوگیری از طغیان سفید بالک ها در پایتخت
  • پیشرفت ۵۰ درصدی توسعه بوستان مهر در منطقه ۹ اصفهان