Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@17:57:49 GMT

جلسه توجیهی با مسئولین باشگاه ها در نمین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۶۸۹

جلسه توجیهی با مسئولین باشگاه ها در نمین برگزار شد

جلسه توجیهی با مسئولین باشگاه های ورزشی شهرستان نمین در خصوص نحوه بازگشایی و فعالیت باشگاه ها در اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش برنا،جلسه توجیهی با مسئولین باشگاه های ورزشی شهرستان نمین در خصوص نحوه بازگشایی و فعالیت باشگاه ها در اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

فروهر دراین جلسه با اشاره به اینکه امروز ورزش تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است عنوان کرد : آنچه را که باید در اولویت کاری همه ما قرار گیرد سلامت ورزشکاران است که بایستی به دقت به آن توجه کرد ، هرچند برای ما تعطیلی باشگاه ها خوشایند نبود اما با در نظر گرفتن سلامت جوانان و ورزشکاران با هماهنگی اداره کل اعلام به تعطیلی باشگاه ها کردیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین با تقدیر ازهمکاران و مسئولین باشگاه های ورزشی گفت : عنایت به دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش در خصوص بازگشایی فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی در رشته های انفرادی ، از تمامی مسئولین باشگاههای ورزشی خواست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به سرگیری فعالیت خود اقدام نمایند. او در پایان افزود در صورت هرگونه رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با مسئول باشگاه برابر مقرارت انضباطی رفتار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازگشایی باشگاه های ورزشی مسئولین باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، جلسه شورای اجتماعی استان یزد با موضوع کودکان کار و خیابان به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و باحضور حجت الاسلام ملکی رئیس کارگروه علمی عملیاتی کودکان در معرض آسیب شورای اجتماعی کشور و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه محسنی راد مدیرکل اداره امور اتباع ومهاجرین خارجی نیز به بیان آخرین اقدامات صورت گرفته و مشکلات موجود در این خصوص پرداخت.

در این جلسه آخرین وضعیت جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابان در استان و بررسی مشکلات و چالش های مربوط به آنها تشریح شد.

همچنبن در این جلسه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در زمینه حقوق کودک در استان ارائه گردید.

تشریح برنامه های کارگروه علمی عملياتي کودکان در معرض آسیب نیز از جمله مسائلی بود که در این جلسه طرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب