Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:15:08 GMT

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در کردستان به ۲۱۳۴ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۸۶۵

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در کردستان به ۲۱۳۴ نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان کردستان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا ظهر امروز تعداد دو هزار ۱۳۴ بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

وی با اشاره به وضعیت افراد مبتلا در شهرستان‌های استان کردستان، گفت: شهرستان‌های سنندج ۶۴۲ نفر، سقز ۴۳۹ نفر، بانه ۲۳۷ نفر، قروه ۱۹۳ نفر، دیواندره ۱۵۷ نفر، مریوان ۱۱۷ نفر، بیجار ۱۱۵ نفر، کامیاران ۱۱۵ نفر، دهگلان ۹۱ نفر و سروآباد ۲۸ نفر مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته در استان کردستان هفت هزار و ۳۵۵ نمونه است که از این تعداد دو هزار ۱۳۴ مورد مثبت، پنج هزار ۰۹۵ مورد منفی و ۱۲۶ مورد اعلام نشده است.

وی به شمار مرگ و میر ثبت شده در استان کردستان، افزود: متأسفانه تاکنون ۱۴۰ نفر از افراد مبتلا به این ویروس در استان کردستان جان خود را از دست داده اند.

رضاعی با اشاره به وضعیت مرگ و میر ثبت شده در شهرستانهای استان کردستان، بیان کرد: ۳۶ نفر در سقز، ۳۲ نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۱۹ نفر در بانه، ۱۱ نفر در کامیاران، ۹ نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، پنج نفر در دیواندره و دو نفر در دهگلان به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده اند.

کد خبر 4928610

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شب قدر گرگان قزوین شیوع کرونا زلزله ایلام کمک به نیازمندان مواسات بیرجند ماه مبارك رمضان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مرکز ملی آمار انگلیس با اشاره به رصد شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل در سال ۲۰۲۲ افزود: شمار مرگ ناشی از مصرف الکل در این کشور نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد دو هزار و پانصد نفر بیشتر از این سال است.
بنا به گزارش این مرکز، علت بیشترین مرگ ناشی از مصرف الکل مربوط به اختلالات کبدی است و در مردان بیشتر از زنان بوده است.
این میزان مرگ مرتبط با الکل، علاوه بر مرگ شمار زیادی از افرادی است که به علت زیاده روی در مصرف الکل و درگیری‌ها یا حوادث و جرایم ناشی از مستی در این کشور جان می‌بازند.

دیگر خبرها

  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)