Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرشاد سهیلی فرمانده قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (علیه السلام) با دکتر روح الله خدارحمی مدیر عامل بانک کشاورزی کشور دیدار کرد

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سهیلی دراین دیدار با قدردانی از مجموعه بانک کشاورزی گفت: گروه حضرت مهدی «عج» متعلق به آحاد نوجوانان و جوانان است و می طلبد مجموعه شما حمایت های بیشتری در راس اجرای برنامه های فرهنگی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرشاد سهیلی افزود: مقام معظم رهبری «مدظله العالی» همواره بر رشد جوانان و حمایت از محرومان تاکید دارند و امیدواریم این مطالب مورد توجه ویژه شما باشد

او با اشاره به قشر محروم تحت تکفل این مجموعه فرهنگی خبر داد و گفت: امید است با توجه به ظرفیت های برخی از مددکاران ؛ وام کم بهره در اختیارشان قرار دهید که بهتر بتوانیم خدمتی داشته باشیم.

سهیلی با اشاره به کلاس های فرهنگی ؛ قرآنی دوره بیماری کرونایی گفت: علیرغم شیوع بیماری کرونا در کشور کلاس های فرهنگی و توزیع بسته های حمایت نیازمندان بصورت منظم صورت می گیرد .

مدیرعامل بانک کشاورزی در این دیدار با تقدیر و تشکر از زحمات نوجوان فرهنگی ۱۵ ساله کشور گفت: مجموعه بانک کشاورزی در مناطق محروم کشور و اجرای برنامه های فرهنگی آماده همکاری می باشد

خدارحمی افزود: اهدای تسهیلات کم بهره به مددجویان را در راس امور قرار خواهیم داد و با مجموعه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی «عج» کشور همکاری می کنیم

در پایان مهرشاد سهیلی با اهدا لوحی از زحمات دکتر روح الله خدارحمی قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرعامل بانک کشاورزی فرمانده جهادی بانک کشاورزی حضرت مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری

طاهری دبیر قرارگاه جهادی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه استان اجرا شد.

وی افزود: با همراهی و همکاری معلمان آموزش و پروش به صورت داوطلبانه ۲۰ درصد مدرسه استان رنگ آمیزی و بهسازی شده است.

طاهری اضافه کرد: طرح قرارگاه جهادی آموزش و پرورش از سه سال پیش آغاز شده که تا کنون بیش از هزار و ۱۰۰ هزار و فعالیت جهادی با همراهی ۶۰۰ معلم در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

نهضت بهسازی و شاداب‌سازی مدارس کم‌برخوردار بروجن

وی ادامه داد: در این طرح در حوزه تعلیم و تربیت برای ارتقا علمی به چهار هزار دانش آموز کم برخودار آموزش داده شد.

عامریان دبیر کارگروه قرارگاه تربیتی کشور هم گفت: طر‌ح‌های جهادی در حوزه آموزش فرهنگی و محرومیت زدایی در ۳۳ هزار مدرسه کم برخوردار کشور اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است