Web Analytics Made Easy - Statcounter

حفیظ الله فاضلی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: با آغاز شروع کرونا در استان پیشنهاد ارائه بیمه بیکاری از استان به وزارتخانه داده شد تا کارگران در سامانه مربوطه ثبت‌نام کنند.

وی افزود: این پیشنهاد پذیرفته شد و در کشور ۷۶۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۳ هزار متعلق به استان بودند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: از ۱۳ هزار نفر ثبت‌نام کرده در سامانه مربوطه برای سه هزار نفر پیامک داده شده که این افراد شامل دریافت بیمه بیکاری نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ۱۰ هزار نفر دیگر شامل این طرح خواهد شد که از این تعداد نیز چهار هزار و ۵۰۰ نفر در سایر استان‌ها کار می‌کنند اما در استان ساکن هستند که کار سختی بوده و در حال پیگیری است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در نهایت پیشنهاد داده شده که مقرری بیمه بیکاری تا پایان فروردین ماه امسال برای این افراد پرداخت شود که هنوز به استان ابلاغ نشده است که منتظر ابلاغ هستیم و به حدود پنج هزار نفر در استان مقرری بیمه بیکاری پرداخت خواهد شد.

کد خبر 4928579

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد تعاون چهارمحال و بختیاری بیمه بیکاری ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شب قدر گرگان قزوین شیوع کرونا زلزله ایلام کمک به نیازمندان مواسات بیرجند ماه مبارك رمضان بیمه بیکاری هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: همچنین لردگان با دما ۱۸ درجه گرمترین نقطه استان چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور از کاهش دمای صبحگاهی فردا و احتمال سرمازدگی باغات در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • افشاگری داور مسابقه از پیشنهاد رشوه
  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری