Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی با تمجید از طرح صلح ترامپ، آن را فرصتی تاریخی برای ترسیم مجدد مرزهای این رژیم دانست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا از تایمز آو اسرائیل، «گابی اشکنازی» از طرح صلح ترامپ موسوم به معامله قرن، قویاً حمایت و آن را «فرصتی تاریخی» برای ترسیم مرزهای دوباره رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در کنفرانسی در بیت المقدس سخن می گفت افزود: «ما با فرصت های مهم منطقه ای که در رأس آنها ابتکار رئیس جمهور ترامپ قرار دارد، مواجهیم. فکر می کنم این طرح، نقطه عطفی به شمار می آید.»

به گفته وزیر خارجه آتی رژیم صهیونیستی، «رئیس جمهور ترامپ فرصتی استثنایی برای شکل دادن به آینده اسرائیل و سرحدات آن به اندازه چند دهه ایجاد کرده است.»

اشکنازی در حالی که در کنار «اسرائیل کاتس»، وزیر خارجه پیشین و وزیر اقتصاد آتی این رژیم نشسته بود، مدعی شده که این طرح، مسئولانه به پیش خواهد رفت و با قوانین سازمان ملل و تداوم همه توافقات صلح و منافع راهبردی اسرائیل در تطابق کامل قرار دارد.

این اظهارات در حالی بیان شد که ملک عبدالله، پادشاه اردن هفته گذشته نسبت به الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی هشدار داد و آن را موجب درگیری بزرگی میان تل آویو و امّان دانسته بود. وی همچنین لغو توافقنامه صلح اردن با اسرائیل را نکرد.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: معامله قرن اسرائیل کاتس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع سابق آمریکا: سکوت ایران و اسرائیل نشانه پایان تنش‌هاست

وزیر دفاع سابق آمریکا با بیان اینکه سکوت کنونی مقامات اسرائیل و ایران می‌تواند نشانه پایان تنش‌ها باشد، آن را «کرکننده» توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، «مارک اسپر» وزیر دفاع سابق آمریکا سکوت اسرائیل وایران درباره تنش‌های اخیر را «کرکننده» توصیف کرد و آن را نشانه‌ای از این دانست که تنش‌ها فعلاً به پایان رسیده است.

اسپر که در دوره ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» وزیر دفاع آمریکا بود، گفت: «این سکوت از دو طرف واقعاً کرکننده است؛ اینکه هیچ‌کس درباره آنچه اتفاق افتاده صحبتی نمی‌کند.»

به گزارش روزنامه هیل، اسپر ادامه داد: «فکر می‌کنم این در حال حاضر پایان ماجرا باشد. اما باید دید چه خواهد شد.»

در روز جمعه ریزپرنده‌هایی در آسمان اصفهان مشاهده شدند که توسط سامانه‌های پدافند هوایی ایران، سرنگون شدند. این حادثه که به رژیم صهیونیستی نسبت داده می‌شود، پس از آن اتفاق افتاد که ایران هفته گذشته در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری تهران در سوریه، مواضع رژیم اشغالگر در اراضی اشغالی را با ده‌ها موشک و پهپاد هدف قرار داد.

اسپر با طرح این ادعا که رژیم صهیونیستی در حادثه اصفهان تنها خواستار ارسال پیامی به ایران بود، گفت: «این پیام این بود که دست ما به شما می‌رسد و می‌توانیم با نفوذ به عمق ایران، مناطق اصفهان را هدف قرار دهیم.»

دیگر خبرها

  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • شکست تاریخی ۲۰۲۴ اسرائیل و آمریکا!
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • رژیم اسرائیل غاصب به خوبی پایان عمر خود را می‌بیند
  • واکنش سفیر سابق رژیم صهیونیستی به ویترین تسنیم
  • وزیر دفاع سابق آمریکا: سکوت ایران و اسرائیل نشانه پایان تنش‌هاست