Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، عصمت رئیسی مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: تعداد 15 دانشجوی عضو شورای مرکزی و فعالین کانون علمی، فرهنگی ایثار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در رزمایش کمک های مومنانه در تهیه و توزیع 20 بسته مواد خوراکی هرکدام به ارزش 3 میلیون ریال و 10 میلیون ریال کمک نقدی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در اجرای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از نیازمندان و آسیب‌ دیدگان بیماری کرونا، 15 دانشجوی عضو کانون علمی، فرهنگی ایثار دانشگاه در اقدامی خودجوش بسته های مواد غذایی تهیه و بین نیازمندان و اقشار کم درآمد توزیع کردند.

رئیسی با قدردانی از دانشجویان اظهار داشت: با توجه به عدم حضور دانشجویان در دانشگاه، کانون علمی، فرهنگی ایثار با هماهنگی ستاد شاهد با تشکیل کانالی در فضای مجازی به" نام نیکوکاری کانون ایثار" با حضور اعضای شورای مرکزی، کمک های غیر نقدی را در قالب بسته های مواد غذایی، جمع آوری و سپس به نیازمندان اهدا کردند.

وی در پایان افزود: مواد غذایی خریداری شده با همکاری دانشجویان، در مسجد النبی (ص) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بسته بندی و سپس توسط خود دانشجویان به دست افراد نیازمند رسانده شد.

انتهای پیام /

251 / 167 رزمایش مومنانه کانون ایثار آسیب دیده از کرونا نیکوکاری کانون ایثار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رزمایش مومنانه کانون ایثار آسیب دیده از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس