Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۲۶هزار و ۳۳۱هزار واحدی، در ارتفاع ۹۹۴ هزار و ۷۹۱واحد قرار گرفت. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 12میلیارد و 764میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 12هزار و 836میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 363هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 26هزار و 331واحدی در ارتفاع 994هزار و 791واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و معدنی و صنعتی گل گهر شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی خارک با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 7000واحد، کل (هموزن) 7749واحد، قیمت (هموزن) 5135واحد، آزاد شناور 33419واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به‌ترتیب 14734و 72050واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 627میلیون ورقه به‌ارزش 5207میلیارد تومان در 736هزار و 845نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 279واحد رشد کرد و در ارتفاع 11هزار و 235واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، ذوب‌آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس جنوب شد و در مقابل شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب، پالایش نفت شیراز و اعتباری ملل بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

افزایش تامین سرمایه در گردش فولاد مبارکه اصفهان از طریق بورس کالاکشتی‌آرای:‌ دلیل افزایش امروز قیمت سکه گرانی ارز و طلا است/ توقف معاملات در بورس «تقاضای کاذب» را از بین بردهشدار نماینده مجلس به دولت درباره هجوم نقدینگی به بازار مسکن، ارز و بورس

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بانک سرمایه فرابورس بورس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک سرمایه فرابورس بورس تهران بانک سرمایه فرابورس بورس تهران قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد‌های «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نماد‌های «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس به مدار برگشت؟