Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@15:57:26 GMT

آذری: نمی‌دانم با استقلال بازی داریم یا ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۴۰۵۰

آذری: نمی‌دانم با استقلال بازی داریم یا ماشین‌سازی

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه شرایط اهواز تا شروع لیگ برتر بهتر می‌شود و قابلیت میزبانی در مسابقات را خواهد داشت، گفت: نمی‌دانم بازی اول ما با استقلال است یا ماشین سازی.

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره تصمیم ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر آغاز تمرینات از هفته آینده و شروع لیگ برتر از ۲۲ خرداد گفت: بحث ما همان بحث اول است که مطرح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکسی که تصمیم سازی می کند، باید مسئولیتش را قبول کند. مسئولان ستاد کرونا حتماً آمار دقیقی از شرایط و وضعیت کرونا دارند و پیش بینی هایی انجام داده‌اند. شروع مسابقات لیگ مسئولیت سنگینی است که باید آن را قبول کنند.

نمی دانم با استقلال بازی می‌کنیم یا ماشین سازی
وی در پاسخ به این سئوال که آیا ۲۲ خرداد بازی معوقه فولاد با استقلال برگزار می شود یا دیدار ماشین سازی؟ تاکید کرد: هنوز نمی دانیم. اگر لیگ بخواهد طبق روال برگزار شود باید با ماشین سازی بازی کنیم.

وضعیت تهران هم قرمز است
مدیرعامل باشگاه فولاد همچنین در واکنش به قرمز بودن وضعیت استان خوزستان به خاطر کرونا و ابهام در میزبانی فولاد یادآور شد: شاید الان وضعیت قرمز باشد ولی با درایت مسئولان استان احتمالاً شرایط تا شروع لیگ بهتر شود. در حال حاضر شرایط دیگر شهرها مثل تهران هم قرمز است با این تفاوت که کنترل این وضعیت در اهواز راحت تر است. اگر قرار است مسابقات خارج از اهواز برگزار شود، بازی های تهران هم باید خارج از این شهر باشد.

بیشتر بخوانید:

اهواز تا زمان دیدار با استقلال به شرایط عادی بازمی‌گردد

بازی در ورزشگاه خانگی بدون تماشاگر هم کمک می‌کند
«اگر بازی ها بدون تماشاگر باشد چه تفاوتی می کند که بازی تیم ها در کدام شهر برگزار شود؟» آذری در پاسخ به این سئوال گفت: آرزوی قلبی من این است که بازی هر تیم در شهر خودش برگزار شود. به هر حال احساسی که یک تیم در ورزشگاه خودش دارد، احساس بهتری است و از لحاظ روانی اثرگذار است. درست مثل این است که هر فردی در خانه خودش راحت تر از خانه همسایه اش است. این حس مالکیت می تواند به تیم ها کمک کند.

بازگشت پاتوسی و پریرا در اولین فرصت
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر زمان بازگشت لوسیانو پریرا و آیاندا پاتوسی بازیکنان خارجی فولاد اظهار کرد: این بازیکنان در اولین فرصت به اهواز می آیند و از هفته بعد در تمرینات حاضر می شوند.

امضای تفاهمنامه با فوتبال محلات اهواز
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه صحبت هایش درباره امضای تفاهمنامه با فوتبال محلات اهواز تاکید کرد: خوزستان یکی از استان هایی که استعدادهای ناب فوتبالی اش در محلات رشد می کنند. یک روز در مراسم اهدای جوایز فوتبال محلات اهواز حاضر شده بودم که دیدم ساختار خیلی خوبی برای کشف استعدادها دارد. تفاهمنامه ای را در سه فاز با این بخش امضا کرده ایم.

فولاد دنبال الماس‌های تراش‌نخورده اهواز است
آذری ادامه داد: در فاز اول که شامل استعدادیابی است، فولاد به ورزش محلات در زمینه تهیه سخت افزار، توسعه زمین ها و تهیه کالای ورزشی کمک می کند. ۸۰ درصد فوتبال محلات اهواز در زمین خاکی ها و بخشی از آن هم در زمین چمن مصنوعی است. الماس های تراش نخورده ای از فوتبال و استعدادها در این زمین ها وجود دارند که می توانند آینده فولاد و فوتبال ایران را شکل بدهند.

احتمال توافق با هر دو بازیکن برزیلی
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره وضعیت مطالبات بازیکنان برزیلی و سابق این باشگاه گفت: مهلت یکی از این بازیکنان فردا تمام می شود و یک نفر هم هفته آینده. با یکی از این بازیکنان برای پرداخت نحوه مطالباتش توافق می کنیم ولی هنوز مشخص نیست که برای بازیکن دیگر به دادگاه CAS شکایت کنیم. این احتمال هست که با بازیکن دوم هم توافق کنیم. اگر به این نتیجه برسیم که شکایت به دادگاه CAS بدون نفع باشد و بدون نتیجه بماند، از این کار صرفنظر می کنیم.

فیلم پرداخت پول در صرافی محکمه پسند نیست
آذری در پایان در پاسخ به این سئوال که مگر فیلم پرداختی به یکی از این بازیکنان در صرافی را در اختیار ندارید؟ تاکید کرد: این فیلم را داشتیم ولی باید بیشتر بررسی کنیم و ببینیم کدام یک از مدارک بیشتر محکمه پسند است. شاید دادگاه CAS این فیلم را قبول نداشته باشد. این ماجرا مثل این است که شما به یک نفر پول بدهی ولی آن طرف بعداً زیر بار نرود که چنین پولی گرفته است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس سعید آذری فولاد خوزستان استقلال لیگ برتر ویروس کرونا مدیرعامل باشگاه فولاد فوتبال محلات اهواز برگزار شود ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال خود را برای دیدار بعدی از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر و جدال مقابل شمس آذر آماده می‌کنند. آبی پوشان که تاکنون توانسته‌اند صدر جدول رده بندی را حفظ کنند، در روزهای اخیر با برخی حواشی و شایعات روبرو شده‌اند.

امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل تنش و درگیری، توسط جواد نکونام کنار گذاشته شده است. پس از غیبت رافائل سیلوا در تصویر دسته جمعی بازیکنان استقلال که به مناسبت ۲۰۰مین بازی روزبه چشمی برای آبی‌ها گرفته شده بود، این شایعه مطرح گردید که به دلیل درگیری ایجاد شده توسط سیلوا در رختکن تیم و پس از دیدار برابر آلومینیوم، او توسط نکونام از حضور در تمرینات منع شده است.

اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این موضوع صحت نداشته و یکی از اعضای کادر فنی استقلال در گفتگو با ورزش سه ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که رافائل سیلوا دچار آسیب دیدگی شده و حتی حضور او برای دیدار مقابل شمس آذر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این بازیکن تحت نظر کادر پزشکی در حال انجام کارهای درمانی است تا بتواند به بازی بعدی آبی‌ها برسد.

مصدومیت سیلوا به پیش از دیدار برابر آلومینیوم برمیگردد و این بازیکن به همین دلیل نتوانست در بازی برابر تیم اراکی به میدان برود و این شایعه مطرح گردید که تنش های ایجاد شده توسط مدافع برزیلی باعث شده از تیم کنار گذاشته شود که این موضوع صحت ندارد.

در شرایطی که استقلال برای حفظ رتبه نخست جدول رده‌بندی و ادامه رقابت برای کسب قهرمانی است تلاش می‌کند روزهای آرام و بدون حاشیه‌ای را سپری کند و حتی جواد نکونام نیز در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم به نوعی از تعامل با مدیریت باشگاه خبر داده بود اما باز هم یک شایعه دیگر پیرامون آبی‌ها مطرح گردید که توسط کادر فنی استقلال تکذیب شد

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین