Web Analytics Made Easy - Statcounter

هماهنگ ‌کننده ویژه صلح سازمان ملل متحد در خاورمیانه، طرح الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی را به موجب قانون بین الملل ممنوع دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، «نیکلای ملادینوف» هماهنگ ‌کننده ویژه صلح سازمان ملل متحد در خاورمیانه نسبت به طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی هشدار داد و این اقدام را به موجب قانون بین الملل ممنوع اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملادینوف افزود: طرح الحاق تهدید بزرگی به شمار می آید و نظام بین الملل را تضعیف خواهد کرد.

 

وی افزود: "الحاق بخش هایی از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی پیامدهای قانونی، سیاسی و امنیتی خواهد داشت که مقابله با آن دشوار خواهد بود."

 

هماهنگ ‌کننده ویژه صلح سازمان ملل متحد در خاورمیانه، گفت: این طرح به چشم انداز صلح آسیب خواهد رساند و باعث تحریک افراط گرایی از سوی همه طرف ها خواهد شد.

 

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته در مراسمی اعلام کرده بود که این رژیم برای الحاق شهرک های صهیونیستی به کرانه باختری تلاش خواهد کرد.

 

برآوردهای فلسطین نشان می دهد که با این الحاق بیش از 30 درصد از مساحت کرانه باختری در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می گیرد.

 

ملت فلسطین و بسیاری از کشورهای جهان در هفته های اخیر مخالفت خود را نسبت به طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

 

اتحادیه جهانی علمای مسلمان نیز در بیانیه ای این طرح را محکوم کرد و آمریکا را مسئول الحاق بخش هایی از کرانه باختری به این رژیم دانست.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان ملل متحد کرانه باختری رژیم صهیونیستی الحاق بخش هایی از کرانه باختری کرانه باختری به رژیم صهیونیستی طرح الحاق بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل

منابع فلسطینی از شهادت یک زن جوان ۲۰ ساله فلسطینی در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان ارتش اشغالگر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که مناطق مختلف کرانه باختری همچنان عرصه داغ درگیری فلسطینیان با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست است، صبح امروز منابع رسانه‌ای از شهادت یک زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که اداره کل امور مدنی از شهادت «میمونه عبدالحمید خراحشه» زن 20 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال الخلیل خبر داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان این رژیم به سمت یک زن فلسطینی در شمال الخلیل تیراندازی کرده‌اند.

رادیو ارتش اشغالگر مدعی شد که این زن جوان فلسطینی در تلاش برای انجام عملیات ضد اسرائیلی بوده است که هدف گلوله نظامیان ارتش اسرائیل قرار گرفت.

هنوز جزئیات بیشتری درباره شهادت این بانوی جوان فلسطینی منتشر نشده است.

نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاباعتصاب سراسری در شهرهای مختلف کرانه باختریشهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • خیزش مقاومت در کرانه باختری
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری