Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سومین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با نامزدی ۲۰۱ نفر از مدیران مسئول نشریات برگزارشد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سومین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت الکترونیکی و همزمان در واحد‌های دانشگاهی واجد شرایط سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی حضور مدیران مسئول نشریات را در این دوره از انتخابات پرشور و با انگیزه توصیف کرد و گفت: مدیران مسئول نشریات جهت کسب ۱۲۳ کرسی عضویت در کمیته ناظر برفعالیت‌های نشریات دانشگاه آزاد اسلامی رقابت جدی و تنگاتنگی داشتند.    کلانتری اظهار داشت: تکلیف ۷۹ کرسی عضویت در کمیته ناظر بر فعالیت‌های نشریات در این دوره از انتخابات به طور قطعی مشخص و برای ۴۴ کرسی باقی مانده ۶۹ نامزد برای کرسی‌های اصلی و علی البدل برای دور دوم انتخابات در ۳۱ اردیبهشت ماه رقابت خواهند کرد و نتایج اولین دوره این انتخابات در سایت این معاونت قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است در سه سال گذشته و در دوره تحولی جدید دانشگاه آزاد اسلامی تعداد نشریات دارای مجوز از ۳۴۸ نشریه به ۸۸۰ نشریه ارتقاء یافته و در این مدت دوبار جشنواره سراسری نشریات به میزبانی واحد شهر قدس تهران و واحد شهر کرد برگزار شده است.

همچنین دوره آموزشی مهارت افزایی، معرفت افزایی وشبکه سازی مدیران مسئول نشریات دانشجویی به مدت یک هفته و با استقبال حدود ۴۵۰ نفر از فعالان این عرصه به صورت متمرکز کشوری در واحد قائم شهر برگزار شده است.

چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی در صورت رفع مشکل بیماری منحوس کرونا در مهرماه سال جاری به میزبانی واحد اصفهان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد انتخابات نشریات دانشگاه آزاد اسلامی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مدیران مسئول نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ مسئول سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: در این نشست ابعاد مختلف سلامت روانی، اجتماعی، سلامت معنوی و آسیبهای اجتماعی که می‌تواند به سلامت خانواده وارد شود و از طریق فضای مجازی تأثیرات روانی و اثرات مخربی بر روی خانواده داشته باشد، مورد بحث قرار وبررسی گرفت.

خانم تاج الدینی افزود: جامعه دانشگاهی و سفیران دانشجویی می‌توانند به عنوان بازوان سلامت در ارتقای سلامت روانی و کاهش آسیبهای اجتماعی کمک شایانی به خانواده ها بکنند.

رضا تقی زاده، رابط سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هم در این نشست، با بیان اینکه  ارتقاء سواد سلامت دانشجویان و آموزش خود مراقبتی، محور اصلی این نشست بود، گفت: آشنایی و ارتقاء سطح دانش دانشجویان از سلامت روان و شناخت ابعاد مختلف سلامت روان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نشست برای سفیران دانشجویی بود.

در این نشست تخصصی ، چالش های حوزه سلامت و راهکارهای عملی برون رفت از آن به دانشجویان ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها