Web Analytics Made Easy - Statcounter

تغییرات صورت گرفته از سوی کمیته علمی و فنی دولت ایتالیا در پروتکل بهداشتی مربوط به از سرگیری مسابقات سری A نتوانسته رضایت باشگاه‌های این کشور را به صورت تمام و کمال جلب کند. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دولت ایتالیا پروتکل بهداشتی جدید از سرگیری مسابقات سری A را با اعمال اصلاحات در پروتکل قبلی ارائه کرد، اما ظاهراً هنوز در آن بندی وجود دارد که باشگاه‌ها موافقش نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بند مربوط به اجباری بودند قرنطینه دو هفته‌ای تمام اعضای یک تیم در صورت ابتلای یکی از آنها به کرونا پس از شروع مجدد مسابقات است.

جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا شنبه شب در یک نشست خبری این پروتکل را ارائه کرد، اما متن دقیق آن روز گذشته نهایی و اعلام شد. در پروتکل جدید اگرچه یکی از درخواست‌های باشگاه‌ها اجرایی شده - سلب مسئولیت از پزشکان تیم‌ها برای رسیدگی به وضعیت اعضای مبتلا شده به کرونا مگر آنکه فرد در نتیجه اهمال و سر زدن خطایی جدی یا عدم توجه پزشکان به مفاد مندرج در پروتکل بهداشتی به کرونا مبتلا شده باشد - اما هنوز مسائل دیگری وجود دارد که نارضایتی باشگاه‌ها را در پی داشته است.

مهمترین آنها قرنطینه 15 روزه کل اعضای تیم در صورت ابتلای یکی از آنها به کروناست. گویا سازمان لیگ سری A و اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیا دولت این کشور را تحت فشار قرار داده‌اند تا پروتکلی بهداشتی نظیر پروتکل بهداشتی بوندس‌لیگا برگزیند. در پروتکل بهداشتی آلمانی‌ها، در صورتی که یکی از اعضای یک تیم به کرونا مبتلا شود، تنها همان یک فرد از گروه جدا می‌شود و سایر بازیکنان به صورت مکرر تست کرونا می‌دهند تا مشخص شود که آیا آنها هم مبتلا شده‌اند یا نه.

تمرینات گروهی تیم‌های سری A از دوشنبه آغاز می‌شود

 

قرار بود که تمرینات گروهی تیم‌های سری A‌ از امروز از سر گرفته شود، اما با نارضایتی باشگاه‌ها با محقق نشدن درخواست‌های‌شان برای اصلاح پروتکل بهداشتی مشخص نیست که چنین اتفاقی رخ دهد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که فعلاً از سر گرفتن تمرینات گروهی در ایتالیا منتفی است و مشخص نیست که سری A هم در تاریخ اعلام شده (24 خرداد) از سر گرفته شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فوتبال فوتبال ایتالیا سری A

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال فوتبال ایتالیا سری A ویروس کرونا فوتبال فوتبال ایتالیا سری A پروتکل بهداشتی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی در حاشیه این مراسم از ایجاد و گسترش شبکه بهداشت و درمان به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: در این ساختار ۱۸ هزار خانه بهداشت فعالیت دارند و تقویت ساختار شبکه بهداشت در دولت مردمی به طور جدی پیگیری می شود.

وی شبکه بهداشت کشور را در منطقه، کم نظیر و الگوی بسیاری از کشورهای همسایه دانست و تاکید کرد: در دولت مردمی با هدف تقویت ساختار شبکه بهداشت، دو هزار و ۷۰۰ مرکز بهداشتی تکمیل و افتتاح شد و تا پایان دولت، تعداداین مراکز به چهار هزار و ۴۰۰ واحد می رسد.

 عین اللهی با بیان این که مردم همه روستاهای کشور دارای شناسنامه سلامت هستند، به ارائه خدمات ارزشمند بهداشتی و درمانی در رشته های بهورزی، مامایی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، پزشکی، دندانپزشکی و خدمات دارویی در مراکز جامع خدمات سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: مرکز جامع خدمات سلامت میقان در زمینی با زیربنای یک هزار و ۴۱۰ متر مربع احداث و همچنین یک محل زیست پزشک با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع در این روستا ساخته شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به تقدیم ۱۲۰ شهید از سوی اهالی روستای میقان به انقلاب اسلامی ملت ایران ، خود و همکارانش را مرهون خون شهدا دانست و گفت: عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت از ۷ سال پیش آغاز شده بود) اما ۷۵ درصد از پیشرفت این پروژه در دولت مردمی رقم خورد تا آن که امروز افتتاح شد و از این پس خدمات مورد نیاز سلامت ۵ هزار نفر جمعیت تحت پوشش خود را تأمین می کند؛ ضمن آن که نظام ارجاع نیز در این مرکز اجرا می شود تا بیماران در صورت نیاز به مراکز تخصصی و بستری ارجاع داده شوند.

وی از گسترش اجرای برنامه ملی سلامت خانواده در مناطق شهری کشور خبر داد و گفت: این طرح جدید، ابتکار جمهوری اسلامی ایران است که در ابعاد بین المللی ارائه شده و در چارچوب آن همه ایرانیان دارای مراقب و پرونده سلامت خواهند بود. 

 عین اللهی با اشاره به برگزاری پویش ملی سلامت در سال گذشته افزود: در جریان برگزاری این پویش ، دو بیماری فشارخون بالا و دیابت بررسی شدند و امسال نیز دو پویش سلامت کودکان و غربالگری سرطان در کشور به اجرا در می آید.

وزیر بهداشت از تحرک بیشتر مردم، آب ، هوا و غذای سالم به عنوان مزایای مناطق روستایی یاد کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه های گوناگون نظام سلامت، بسیاری از بیماریهای عفونی به ویژه در مناطق روستایی، کنترل و یا ریشه کن شده اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) همتی: مردم همچنان در انتظار وعده برقراری گشت ارشاد مدیران هستند
  • ببینید | کنایه عبدالناصر همتی به رئیسی با انتشار این ویدیو: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در سیستان است
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه