Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@09:54:54 GMT

بازگشت تماشاچیان به «عصر جدید»

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۴۷۰۵

احسان علیخانی ضبط برنامه‌ «عصر جدید» را با حضور مردم ادامه می‌دهد. ناطقان: هفته پیش احسان علیخانی از آغاز ضبط ادامه برنامه «عصر جدید» بدون حضور تماشاگران خبر داد مجری و تهیه کننده «عصر جدید» بدون نام بردن از برنامه های دیگر تلویزیون، از «احساس خطر» گفت و توضیح داد چرا می خواهد برنامه بدون حضور تماشاگران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما سازندگان «عصر جدید» به این نتیجه رسیده اند که برنامه با تماشاچی ضبط شود. کما این که «دورهمی» مهران مدیری هم با تماشاچی به آنتن شبکه نسیم می رسد.
سازندگان برنامه «عصر جدید» بتازگی دور هم جمع شده اند و در یک روز دو قسمت را ضبط کرده اند. این دو قسمت بدون حضور تماشاچی است. یعنی طبق همان وعده ای که احسان علیخانی هفته پیش داده بود، برنامه بدون تماشاچی استارت خوده است. همان طور که در نوروز دیدیم، «عصر جدید» بدون تماشاچی شور و نشاط ندارد و بخشی از هیجان خود را از دست می دهد. لابد این بار هم سازندگان برنامه ، متوجه این ضعف شده اند و چاره را در حضور تماشاچی دیده اند.
بعد از ضبط دو قسمت بدون تماشاچی، قرار بر این شده است که برنامه از امروز (‌یک شنبه) با حضور تماشاچیان آماده شود. بر اساس برنامه ریزی سازندگان، «عصر جدید» روزهای یک شنبه و چهارشنبه ضبط دارد و هر بار دو قسمت آماده می شود. این اتفاق هم با رعایت فاصله مناسب بین تماشاچیان رقم می خورد. از آن طرف ، سازندگان ملزم به فراهم کردن همه شرایط بهداشتی شده اند؛ مثل تهیه ماسک، دستکش، ژل شست و شو، ضدعفونی کردن محیط و ...
ادامه سری دوم «عصر جدید» از عید فطر روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. بنابراین از هفته آینده منتظر این برنامه باشید. بعد از آن قرار است پخش برنامه روزهای پنج شنبه و جمعه به شکل هفتگی ادامه داشته باشد.برنامه «عصر جدید» تا ابتدای زمستان روی آنتن شبکه سه خواهد بود. طبق برنامه ریزی قرار است مسابقه فینال در شبکه یلدا برگزار شود. این بار هم تصمیم این است تا برنامه به شکل زنده روی آنتن برود.
برچسب ها: احسان علیخانی ، عصر جدید ، ناطقان ، تماشاچی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: احسان علیخانی عصر جدید ناطقان تماشاچی احسان علیخانی عصر جدید دو قسمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • تردستی با دست های کوچک
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • بودجه و شجاعت بازگشت به ماه وجود ندارد!
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • چرا بازگشت انسان به ماه سخت است؟