Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-20@01:35:33 GMT

آغاز عملیات احداث ورزشگاه ۶ هزارنفری در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۴۷۷۶

آغاز عملیات احداث ورزشگاه ۶ هزارنفری در بندرعباس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، آرش رضایی دوشنبه ۲۹ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: چهارهزار و ۴۵۴ واحد مسکن مهر در استان هرمزگان در حال ساخت است که بیش از ۵۰ درصد از این واحدها در ماه‌های پایانی سال آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: هزار و ۸۸۴ واحد مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر در هرمزگان نیز دارای پرونده حقوقی در دادگستری هستند که برای رفع مشکل این تعاونی‌ها، جلسه‌ای با رئیس‌کل دادگستری و دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود تا به‌سرعت به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی و مشکلات این واحدها رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان بیان کرد: در مقوله اعطای تسهیلات مسکن مهر طرف قرارداد بانک صادرات، با توجه به عدم تائید و پرداخت تسهیلات تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال مقرر شد بانک عامل نسبت به پیگیری موضوع و اخذ مجوز افزایش تسهیلات اقدام کند.

رضایی در ادامه به آغاز عملیات اجرایی ورزشگاه ۶ هزارنفری نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه احداث سالن ۶ هزارنفری در محدوده ورزشگاه خلیج‌فارس در قبال هزینه اجرای پروژه، ۱۰ هکتار از اراضی بلوار امام حسین (ع) شناسایی و به مجری واگذار شد.

کد خبر 512976 برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر استان هرمزگان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی طهماسبیان از آغاز عملیات عمرانی و احداث یادمان شهید گمنام در بوستان فدک بلوار آیت‌الله نجفی در شهرداری منطقه چهار همدان خبر داد و اظهار کرد: این یادمان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع احداث خواهد شد که ابعاد المان نیز ۸×۶ و به ارتفاع بیش از ۸ متر است.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با اشاره به اینکه سعی کردیم از سبک معماری اسلامی در این طرح بهره‌مند شویم، افزود: به دنبال این هستیم فضای معنوی را این مجموعه فرهنگی فدک ایجاد کنیم؛ المان در بهترین نقطه پارک و در مسیر زائران اربعین حسینی احداث می‌شود تا فضای مطلوبی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم هر سال در ایام اربعین حسینی شاهد حضور زائران زیادی در کنار یادمان این شهید گمنام باشیم تا از فضای دلنشین استفاده کنند، بیان کرد: این یادمان به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد تا فضاسازی خوبی در پارک فدک ایجاد شود.

طهماسبیان با اشاره به اینکه طرح یادمان شهید گمنام در کمیته فنی استانداری زیر نظر مشاوران مربوطه مورد تایید قرار گرفت، ادامه داد: ۲۶ آذرماه سال گذشته توفیقی پیدا کردیم و این شهید در منطقه چهار شهرداری همدان و در پارک فدک خاکسپاری شد و بعد از آن اقدماتی در راستای ایجاد یک فضای فرهنگی و معنوی انجام دادیم.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان در پایان خاطرنشان کرد: وقتی نقشه معماری و سازه این المان تهیه و پیمانکار انتخاب شد، در نخستین فرصت یعنی ۲۹ فروردین ماه موفق شدیم کلنگ‌زنی و عملیات احداث این یادمان را آغاز کنیم.

دیگر خبرها

  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس