Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@23:11:31 GMT

از خودروی شخصی استفاده کنید؛ پارکینگ ایجاد می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۵۱۸۳

از خودروی شخصی استفاده کنید؛ پارکینگ ایجاد می‌کنیم

مقامات استرالیا قصد دارند تا فضاهای پارکینگ جدید و خطوط دوچرخه‌سواری را در سیدنی و برخی از شهرهای پرجمعیت  برای مردم ایجاد کنند.

کاهش مقررات قرنطینه باعث افزایش ترافیک در مرکز شهر سیدنی شده است- عکس: رویترز

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، "گلادیس برجیکلیان" رئیس ایالت "نیو ساوت ولز" استرالیا از مردم خواست تا در ساعت اوج رفت‌و‌آمد از قطار و اتوبوس استفاده نکنند و تا حد توان فاصله اجتماعی با دیگر مسافران وسایل حمل و نقل عمومی را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مردم خواست تا در حد توان از وسایل گوناگون برای رسیدن به سر کار و بازگشت به خانه استفاده کنند.

ایالات و مناطق استرالیا پس از دو ماه تعطیلی اجازه فعالیت‌های بیشتر اجتماعی را برای شهروندان خود را صادر کردند. دولت و مقامات در طرحی سه مرحله‌ای و پس از ارائه آمار مربوط به کاهش شیوع بیماری کرونا از قواعد قرنطینه کاستند.

افزایش ترافیک در خیابان‌های سیدنی پس از آسان کردن قوانین قرنطینه/ عکس: رویترز

ایالت "نیوساوت ولز" در 24 ساعت گذشته تنها از شناسایی یک مورد مبتلا به کرونا خبر داده است. این ایالت با 7 هزار 45 مبتلا به ویروس کووید-19 حدود نیمی از مبتلایان بیماری در استرالیا را در خود جای داده است. در هفته گذشته یک نفر از بیماران این ایالت نیز جان ‌باخت و تعداد مرگ‌و‌میر ناشی از بیماری در استرالیا به 99 مورد رسید.

"برجیکلیان" در جمع خبرنگاران سیدنی گفت: ما معمولا مردم را به استفاده از وسایل نقلیه عمومی تشویق می‌کنیم اما با توجه به محدودیت‌های موجود در مرحله اوج‌گیری ویروس و تمرین فاصله‌گذاری اجتماعی از مردم خواسته‌ایم تا راه‌های مختلفی را برای رسیدن به سر کار در نظر بگیرند.

فروشنده استرالیایی در حال آویزان کردن ماسک‌های دست‌ساز پشت ویترین مغازه/ عکس: رویترز

وی افزود: فضاهای داخل و اطراف مرکز شهر و نقاط اداری مورد بررسی قرار گرفته‌اند. قرار است ایستگاه‌ و پارکینگ‌های بیشتری در این مناطق برای خودرو کارمندان و شاغلان ایجاد شود.

این رئیس ایالتی گفت: دولت دستور داده تا قطارها و اتوبوس‌ها به طور مرتب و با دقت زیاد تمیز شوند تا خیال افرادی که از اتوبوس و قطارهای شهری استفاده می‌کنند نیز راحت‌تر باشد.

مردم پس از کاهش قوانین قرنطینه، فاصله‌گذاری اجتماعی را در کافه ای در مرکز شهر سیدنی تمرین می‌کنند/ عکس: رویترز

"ویکتوریا" به عنوان ایالت همسایه "نیوساوت ولز" از شناسایی6 مبتلای جدید در 24 ساعت گذشته خبر داد. بیش از نیمی از جمعیت 25 میلیون نفری استرالیا را در این ایالت زندگی می‌کنند.

به گزارش رسانه‌های محلی بیش از 12 شعبه و رستوران مک‌دونالد در ایالت ویکتوریای استرالیا پس از تست مثبت یکی از پیک‌های رستوران بسته شدند.

پس از کاهش قواعد قرنطینه در استرالیا مردم به مرکز خرید در سیدنی رفتند/ عکس: رویترز

"اندرو گرگوری" مدیر عامل مک‌دونالد استرالیا در این باره گفت: هیچ ‌یک از بسته‌های ارسالی مک‌دونالد در ارتباط مستقیم با پیک رستوران نبوده و احتمال انتقال ویروس از پیک به غذا وجود نداشته است.

"آناستاسیا پالازسکوک" رئیس ایالت "کوئینزلند" استرالیا از احتمال بسته بودن مرزهای این ایالت با همسایه خود یعنی  نیو ساوت ولز تا ماه سپتامبر خبر داد. کوئینزلند نیز در 24 ساعت گذشته از شناسایی یک مبتلای جدید خبر داده است.

ماسک‌های دست‌دور پشت ویترین ‌مغازه‌های سیدنی/ عکس: رویترز

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان از سد استرالیا گذشت

تیم فوتسال عربستان با کسب پیروزی مقابل استرالیا امید به صعود از مرحله گروهی جام ملت های 2024 آسیا ماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتسال عربستان و استرالیا از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به میزبانی تایلند برگزار شد که با برتری سه بر دو عربستان به پایان رسید.

عربستان در حالی به سه امتیاز این دیدار از گروه B این رقابت‌ها رسید که نخستین بازی خود را به عراق واگذار کرده بود. همچنین استرالیا بار دیگر نتیجه‌ای مشابه با انچه مقابل ازبکستان کسب کرده بود را رقم زد تا کمترین شانس را برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها داشته باشد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟