Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسامحه با بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان الغدیر ناجا-تبریز تکذیب شد.

هاشم شعفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی امروز در خصوص انتشار خبری مبنی بر مسامحه بیمارستان الغدیر ناجا در پذیرش یک بیمار مشکوک به کرونا  گفت: پس از بررسی های لازم مشخص شد فردی که برای سی تی اسکن ریه با تجویز پزشک عمومی به بیمارستان  مراجعه کرده بود جهت بهره مندی مشارالیه از خدمات بیمه ای سازمان های بیمه گر به وی اعلام می شود که دستور انجام سی تی اسکن بایدتوسط پزشک معاین متخصص انجام گیرد تا نامبرده از مزایای بیمه استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در  خصوص پذیرش و ارایه خدمات پزشکی به این بیمار هیچ گونه مسامحه و سهل انگاری  صورت نگرفته است، افزود: برابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بیمارستان الغدیر پس از بیمارستان امام رضا (ع) دومین بیمارستان در بحث ارایه خدمات و پذیرش بیماران کرونایی می‌باشد از این رو انتشار چنین اخباری موجب ناسپاسی در قبال ارایه  خدمات  شبانه روزی پزشکان و پرستاران در این روزهای سخت است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان ناجا تکذیب آذربایجان شرقی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی بیمارستان امام رضا ع تبریز مسامحه کرونا ویروس بیمارستان الغدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی یعنی ۲۴ اسفند ۴۰۲ تاکنون بیش از ۵ هزار بیمار سرپایی و بستری در این مرکز، پذیرش و درمان شدند که میانگین روزانه آن ۵۰۰ بیمار بوده است.

دکتر سیدمحمد موسوی افزود: در همین بازه زمانی بیش از ۵۰۰ عمل جراحی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد انجام شده است.

وی  گفت: در کنار ارائه خدمات درمانی موردنیاز بیماران سرپایی و بستری، این مرکز درمانی در حوزه دارو و خدمات‌رسانی به بیماران مراجعه کننده به کلینیک  نیز خدمات شایانی ارائه داده است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد تاکید کرد: همه بخش‌های این مرکز درمانی همچنان آماده پذیرش و درمان به‌موقع بیماران است.

دکتر سیدمحمد موسوی افزود: باوجود محدودیت در بحث تخت‌های بیمارستانی، اما خادمان مردم در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با  همه توان خدمت‌رسان زائران و مجاوران امام رضا (ع) در ایام تعطیلات نوروزی هستند و در این ایام اجازه نمی‌دهیم کوچکترین تأخیری در  خدمت‌رسانی به بیماران ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • ارایه خدمات مختلف درمانی و آموزشی طی تعطیلات نوروزی در تبریز
  • جوان عشایر دشتستانی ناجی چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی به چهار بیمار
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی با چهار بیمار
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است
  • اورژانس همدان به ۱۸۴۰ ماموریت رفت