Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت : محل قرارگیری این دستگاه بر اساس استاندار‌ها و پروتکل‌های حفاظتی و با نظارت کامل دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با سرعت قابل قبول و بصورت سه شیفت کاری در حال آماده سازی است.

او گفت : این دستگاه از جدیدترین محصولات کمپانی زیمنس آلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس با توجه با قابلیت‌های تشخیصی که دارد باعث جلوگیری از مراجعه و اعزام بیماران به شهر کرمانشاه و کاهش هزینه‌های پزشکی آنان خواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش میربگ به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

اصغر قهرمانی شامگاه گذشته پنجم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری میربگ و هلال احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی برای ارائه خدمات به اهالی این منطقه حاضر خواهند بود.

فرماندار دلفان ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد