Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: فردا سه شنبه پول بازیکنان و سرمربی تیم را پرداخت خواهیم کرد.

 

مهدی رسول‌پناه با اشاره به آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: طبق توافقاتی که با کارگزار باشگاه داشتیم، دیروز چک را دریافت و امروز هم پول به حساب باشگاه آمد. با توجه به این موضوع فردا پول بازیکنان و سرمربی را پرداخت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص جلسه امروز با شجاع خلیل‌زاده و علیرضا بیرانوند و اینکه بیرانوند ناراحت باشگاه را ترک کرده، خاطرنشان کرد: با بازیکنان در مورد امور باشگاه صحبت کردیم و موضوع خاصی نبود. اینکه بیرانوند ناراحت از باشگاه خارج شده را هم تکذیب می‌کنم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود در قرارداد با کارگزار، مبلغ ۱۰۰ میلیارد در الحاقیه ذکر نشده است، اضافه کرد: چنین چیزی صحت ندارد و مبلغ ثبت شده است. در روز نشست مطبوعاتی هم اعلام کردیم که مبلغ ثبت شده است.

وی گفت: فردا هم در وزارت ورزش و جوانان جلسه خصوصی سازی برگزار می‌شود.

وی در مورد تلاش باشگاه پرسپولیس برای اضافه کردن ورزشگاه شهید کاظمی به فهرست دارایی‌های باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در حال رایزنی هستیم و باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی در این زمینه رخ خواهد داد.

رسول‌پناه در مورد معرفی اعضای هیات مدیره پرسپولیس در هفته جاری گفت: از این موضوع خبر ندارم. این مربوط به وزارت ورزش است و انتصاب نفرات جدید از وظایف مجمع است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین شرایط آنتونی استوکس هم تصریح کرد: او بازیکن ما است و با باشگاه قرارداد دارد. کارهای حقوقی بازگشت او در حال بررسی است.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان

قرار است مالکان جدید باشگاه پرسپولیس در نخستین اقدام خود بخشی از مطالبات اعضای این تیم را پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، سرانجام و بعد از کش و قوس‌های فراوان، ٨۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد تا این باشگاه از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج شده و از این بابت مشکلی بابت کسب مجوز حرفه‌ای به‌خاطر مالکیت مشترک نداشته باشد.

پس از این واگذاری، بانک شهر که نزدیک به ٣٠ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در این واگذاری در اختیار دارد، مجوز پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را دریافت کرده و به زودی آن را پرداخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در فصل جاری با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان