Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزم حسینی گفت: در جهت بهبود فضای کسب‌وکار، مسائل مربوط به صدور مجوزها و رفع امور اداری باید مورد بررسی قرار بگیرد که در این راستا ستاد تدبیر استان باید به خوبی به این مسئله رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم حسینی» امروز(۲۹ اردیبهشت) در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه در مرحله اول مقابله با ویروس کرونا، با شرایط نسبتا قابل قبولی از این مرحله عبور کردیم که در این راستا همراهی بی نظیر و ۱۰۰ درصدی مردم استان و مشهد بر کسی پوشیده نیست، گفت: از مرحله اول شیوع ویروس با شرایط نسبتا قابل قبولی عبور کردیم و در این راستا همراهی صد درصدی مردم استان و مشهد مقدس را داشتیم، لذا امیدواریم در مرحله دوم برداشتن محدودیت‌ها هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه قرار بگیرد تا با موج جدیدی مواجه نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند، گفت: در این شرایط دستگاه‌های اجرایی و همه در سطح استان باید کمک کنند تا خدمت رسانی به مردم به بهترین نحو و تکریم صورت گیرد.

 

رزم‌حسینی اضافه کرد: مردم باید به مقامات و مسئولین دسترسی داشته باشند چرا که هر چه مدیریت میدانی بوده و از نزدیک با مردم ارتباط وجود داشته باشد، اعتماد مردم بیشتر و نهایتا رضایتمندی آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

 

وی با اشاره به سفارش حضرت علی (ع) در رابطه با ویژگی‌های مدیران از جمله همنشینی کردن با مردم، عذرخواهی کردن در صورت اشتباه، سعه صدر و خوش‌رویی با مردم، افزود: اگر تصمیم اشتباهی توسط مدیری گرفته شد در صورت عذرخواهی باعث افزایش اعتماد عمومی خواهد شد، بهرحال وظیفه شرعی و قانونی داریم در این مسیر حرکت کنیم.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در سال جاری بهبود فضای کسب و کار باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، افزود: اگر امروزبیکاری در جامعه وجود دارد همه باید تلاش کنند تا مشکلات امنیتی افزایش پیدا نکن. لذا ستاد تدبیر استان در موضوعات مربوط به صدور مجوزها از دستگاه‌های اجرایی حمایت خواهد کرد.

 

رزم‌حسینی با بیان اینکه ستاد تدبیر به لطف امام رضا(ع) و با همگرایی و همدلی، در جهت تقویت اقتصاد استان و ایجاد شغل از دستگاه‌های اجرایی حمایت خواهند کرد، افزود:طرح همیاران آب بسیار کارنامه درخشانی است و این بسیار مهم است در استانی که با کم آبی روبرو هستیم بتوانیم ذخیره آب داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد آب امروز نظام بهره وری آب و خاک در طرح همیاران آب منسجم شده، بر این اساس باید در جهت تخصیص آب در حوزه صنعت و بازرگانی بدون سخت‌گیری عمل شود، گفت:در مشهد همدلی خوبی بوجود آمده است و در همین راستا ۵۰ درصد جغرافیای حاشیه شهر مشهد تحت پوشش دفاتر تسهیلگری قرار گرفته و در ادامه سال هم دفاتر بیشتری تاسیس خواهد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: رفع موانع اداری پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استاندار خراسان رضوی جلسه شورای اداری رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ورود واگن‌های مترو با بیان اینکه به درد مردم برسید، تاکید کرد: این اقدامات باید جهادی انجام شود نه اینکه ۲،۳ ماه زمان ببرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه امروز معاون خدمات شهری شهرداری تهران گزارشی را از اقدامات انجام شده توسط این معاونت در ایام ماه مبارک رمضان، ایام نوروز و در ادامه در ایام عید سعید فطر ارائه خواهد کرد.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز، با توجه به اینکه مدت زمان انتخاب بازرس مجمع عمومی شرکت واحد به پایان رسیده، انتخاب بازرس در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز، در ارتباط با بهای استفاده از خدمات شهری در دستور کار اعضا قرار خواهد گرفت. همچنین کمیسیون نامگذاری طرح دو فوریتی را ارائه خواهد کرد.

چمران همچنین در ارتباط با جوابیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور نسبت به صحبت‌های ارائه شده درخصوص کوتاهی وزارت کشور در بحث ورود واگن‌های وارداتی، گفت: ما موضع‌گیری خاصی در خصوص واگن‌ها نداریم و می‌گوییم به درد مردم برسید و این اقدامات باید جهادی انجام شود نه اینکه دو تا سه ماه زمان ببرد و هر یک روزی که این تاییدیه‌ها به تاخیر بیفتد، مردم از برخورداری نزدیک به یک هزار واگن عقب خواهند افتاد.

وی ادامه داد: اگر اشکالی هم از ناحیه ماست بگویند تا رفع کنیم. ما بحثی نداریم و نمی‌گوییم اشکال از آنهاست بلکه تاکید داریم باید دلسوزانه پیش برویم نه به صورت اداری.

رئیس شورای شهر تهران افزود: نباید زمان را از دست بدهیم و حتی اگر تقصیر ما هم هست ما را فلک کنند. البته باید روال قانونی طی شود اما تاکید ما بر این است که این کار به صورت جهادی و جدا از کارهای اداری پیگیری و دنبال شود چون ورود واگن‌های مترو به نفع مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • 5 طراحی نوآورانه کشوهای گوشه آشپزخانه: بهبود دسترسی و بهره‌وری از فضا
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد
  • بررسی موانع پیش روی پژوهشگران برای انجام پژوهش
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • معرفی و بررسی پروژه‌ های بزرگ حمل و نقل جاده‌ ای در حال اجرا در ایران
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • نقش مهم دستگاه قضا در بهبود فضای تولید و توسعه