Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:19:38 GMT

ورزشگاه پیر تبریز، پارک بانوان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۶۲۴۳

ورزشگاه پیر تبریز، پارک بانوان می‌شود

با اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ورزشگاه تختی تبریز در آینده به مکانی برای بانوان تبدیل می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته شایعه دستور تخریب ورزشگاه باغشمال(تختی) شهر تبریز به یکی از مسائل روز فوتبالی در آذربایجان تبدیل شده بود. حالا اما حبیب مقصودی رییس اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در این خصوص توضیح داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقصودی گفت: « سازمان شهرداری تبریز نسبت به تخریب این مجموعه نظر داده بود اما با صحبت‌هایی که بین اداره ورزش و جوانان، شورای شهر و شهرداری تبریز صورت گرفت، قرار است بازسازی این مجموعه انجام شود.در درجه اول ورودی اصلی مجموعه قرار است کاملا به صورت سنگ فرش درآورده شود و یک‌سری اقلام لازم ورزشی و صندلی تعبیه شده تا خانواده‌ها بتوانند در یک فضای پارک مانند، از این مجموعه استفاده کنند.»


وی افزود: «در حال حاضر نیز ورزشکاران دو و میدانی در پیست کناری چمن ورزشگاه در حال تمرین هستند اما اگر در آینده اعتبارات لازم فراهم شود، شاید ورزشگاه به صورت کامل بازسازی شود. البته بیشتر مدنظر است تا در صورت بازسازی کامل، این ورزشگاه به بانوان اختصاص داده شود.متاسفانه در سطح شهر تبریز ما مجموعه مناسب ورزشی برای بانوان نداریم، استادیوم یادگار امام(سهند) نیز از شهر فاصله زیادی دارد و شاید مناسب بانوان نباشد. به همین علت اگر اعتبارات لازم به صورت کامل فراهم شود، شاید در آینده این مجموعه تبدیل به یک فضای مناسب ورزشی برای بانوان باشد.»

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها

آدالند؛ بهترین پارک آبی کوش آداسی

اگر تور کوش آداسی را خریداری کرده اید، خبر خوب اینکه با اقامت در هتل‌های مجهز به پارک آبی این شهر ساحلی می‌توانید لذت انجام انواع تفریحات آبی را تجربه کنید. معروف‌ترین پارک آبی کوش آداسی ترکیه که عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی اروپا را از آن خود کرده، آدالند است. این پارک آبی وسیع در سال 2012 با طراحی و اجرای 30 تفریح آبی مهیج و پرنشاط افتتاح شد.

پس از بازدید از مراکز خرید کوش آداسی که عموما ارزان و باکیفیت هستند، سرزدن به پارک‌های آبی این شهر ساحلی از  اصلی‌ترین اهداف گردشگران در سفر به کوش آداسی به شمار می‌آید و آدالند بدون شک یکی از مشهورترین این پارک‌ها به شمار می‌آید. این پارک دارای دو بخش مجزاست که بخش اول آن به هیجان و سرگرمی و بخش دومش به نمایش‌های هنری دلفین‌ها اختصاص دارد. در بخش اول این پارک که آکوا پارک (Aquapark) نام دارد، انواع  استخرها، سواحل مصنوعی، رودخانه‌ها، سرسره‌ها و سکوهای پرش برای بازدیدکنندگان طراحی شده است. استخر اقیانوس، استخر موج، استخر سرگرمی، استخر ویژه کودکان، استخر مخصوص بزرگسالان، رودخانه خروشان، رودخانه کند و سرسره‌های پرپیچ‌وخم بخش‌های تشکیل‌دهنده آکوا پارک هستند. ناگفته نماند که اسکار مهیج‌ترین و نفس‌گیرترین این نوع بازی‌ها به سرسره پرشیب و طویل فلای اند ساید (Slide & Fly) اختصاص دارد که شما را بعد از پیچ‌وتاب دادن‌های فراوان به درون استخری پرعمق پرتاب می‌کند.

 

هنوز قسمت‌های سرگرم‌کننده آدالند تمام نشده است. هیجان و خوش‌گذرانی‌تان که در بخش‌های مهیج این پارک به اتمام رسید، به سالن اختصاصی داخل مجموعه بروید و با گرفتن حمام آفتاب آرامش را مهمان روح و جانتان کنید. رستوران‌های زیبای این پارک نیز گزینه خوبی برای تجدید قوا و یافتن انرژی دوباره هستند. ضمن اینکه در آدالند فروشگاه‌های متعددی هم برای خریدکردن وجود دارد که پرسه‌زدن در آن را نباید به هیچ قیمتی از دست داد. در نهایت می‌توانید بهترین ساعات حضورتان در این پارک آبی کوش اداسی ترکیه را با لنز دوربین‌های حرفه‌ای عکاسان این مجموعه به ثبت برسانید و با دنیایی از خاطره و حال خوب آدالند را ترک کنید.

 · آدرس: ترکیه، استان آیدین، کوش آداسی، منطقه ساحلی Çamlimanı Mevkii

 · هزینه ورودی: کودکان 0-3 سال رایگان، 4-9 سال 22 یورو، 10 سال به بالا 30 یورو

افراد 10 سال به بالا 25 یورو، کودکان 4 تا 9 سال 17 یورو و کودکان زیر 3 سال رایگان

 · ساعات بازدید: همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر

 

   پارک آبی تورتوگا؛ تجربه‌ای ناب از تفریحات آبی

تازه‌نفس‌ترین پارک ابی کوش اداسی ترکیه پارک تورتوگا نام دارد که مخاطب اصلی آن را می‌توان خانواده‌ها دانست. تورتوگا در طراحی و اجرای ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی مهیج توجه ویژه‌ای به کودکان کم‌سن‌وسال داشته است. ازهمین‌رو اگر می‌خواهید بهترین لحظات سفر را برای فرزندان خردسال خود رقم بزنید، تورتوگا بهترین و هوشمندانه‌ترین گزینه برای شما خواهد بود.

 8 استخر با عمق یک‌ونیم‌متری، 14 سرسره پرپیچ‌وخم با اشکال مختلف، رودخانه آرام، کافه و رستوران، مینی‌کلاب ویژه کودکان و بخشی تحت عنوان وی بیت (Wibit) فضای 20 هزار متر مربعی این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

 

 استخرهای مجموعه تورتوگا شامل استخرهای مخصوص کودکان، استخر دزدان دریایی، استخر اختاپوس، استخرهای بزرگ با سرسره‌های آبی مهیج و استخر وایپ اوت (Wipe-out) می‌شود. اگر بخواهیم مفرح‌ترین و شادترین استخر در این مجموعه را به شما معرفی کنیم، بدون شک وایپ اوت را پیشنهاد می‌دهیم. در این بخش جذاب شما با عبورکردن سریع خود از موانع، وارد رقابتی نفس‌گیر اما خنده‌دار با دوستان و آشنایان خود می‌شوید.

 قایق‌سواری در رودخانه آرام و سرخوردن از سرسره‌های عریض و طویل این پارک نیز هیجان خاص خودش را دارد. حسن برزگ این مجموعه این است که لذت و سرگرمی کودکان نیز به اندازه بزرگسالان مورد توجه طراحان قرار گرفته است. کودکان خردسال شما می‌توانند با ورود به بخش مینی‌کلاب این مجموعه در فضایی کاملاً امن و شاد طیف وسیعی از تفریحات آبی را تجربه کنند.

 · آدرس: ترکیه، استان آیدین، کوش آداسی، ساحل Siteleri و در نزدیکی هتل آتلانتیک هالیدی کلاب

 · هزینه ورودی: کودکان 0-3 سال رایگان، 4-12 سال 600 لیر، بزرگسالان 750 لیر

 · ساعات بازدید: هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر

 

 

 پارک آبی آکوا آتلانتیس کوش آداسی

اگرچه بسیاری صرفا برای بازدید از جاهای دیدنی کوش آداسی به این شهر سفر می کنند اما اگر به دنبال تجربه هیجان بیشتر هستید، پارک‌های آبی کوش اداسی را فراموش نکنید. را بعد از آدالند و تورتوگا که به‌عنوان بزگ‌ترین پارک آبی کوش آداسی شناخته می‌شوند، آکوا آتلانتیس نیز پارکی دنج و جمع‌وجور برای تجربه یک روز خاطره‌انگیز و پرهیجان باشد.

آکوا آتلانتیس اگرچه بزرگترین پارک آبی کوش آداسی نیست و وسعت آن از  دو پارک قبلی هم کمتر است؛ بااین‌حال به واسطه داشتن امکانات تفریحی متنوع لحظات متفاوت و به‌یادماندنی را برای شما رقم می‌زند. شناکردن، آفتاب‌گرفتن و پیچ‌وتاب‌خوردن در سرسره‌های مهیج این پارک از جمله فعالیت‌های مفرح نهفته در این پارک است. جالب است بدانید که سرگرمی‌های مجموعه آکوا آتلانتیس تنها به ورزش‌های آبی محدود نمی‌شود. در این پارک آبی امکان تجربه ورزش‌های نظیر تنیس، بسکتبال و والیبال هم وجود دارد. نکته مهم دیگر اینکه قیمت پارک آبی کوش اداسی به طور کل متناسب با خدمات و تفریحات ارائه شده از سوی هر پارک متفاوت است و گاهی مبالغ ورودی به پارک‌ها به دلار برآورد می‌شود.

 · آدرس: ترکیه، استان آیدین، کوش آداسی، کاراووا محلسی، خیابان مصطفی بیر، ساحل Siteleri

 · ساعات بازدید: همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 5:30 بعدازظهر

 

 

سفر به کوش آداسی با آژانس مسافرتی شباویز

 بسیاری از گردشگران، ترکیه را با بازارهای پررنگ و لعاب و خیابان‌های زنده‌اش می‌شناسند. کمتر کسی پیدا می‌شود که از این مقصد توریستی و گردشگری جذاب برای تفریحات آبی یاد کند. شاید بد نباشد به این گروه از گردشگران، مقصد کوش آداسی در غرب ترکیه را پیشنهاد کنیم. این شهر ساحلی در کنار تمام جذابیت‌های بصری که از ترکیه به ارث برده است، چندین مجموعه تفریحی هیجان‌انگیز دارد که شهرت و آوازه به گوش تمام جهان رسیده است.

اگر به دنبال یک آژانس مسافرتی معتبر و با تجربه برای انجام سفرهای خارجی خود هستید تا با قیمتی ارزان و حتی در برخی مسیرها با امکان پرداخت اقساطی تور شما را راهی سفر کند، ما به شما آژانس مسافرتی شباویز را پیشنهاد می‎‌کنیم. آژانس مسافرتی شباویز با تکیه بر کارشناسانی مجرب و با سابقه برگزاری صدها تور خارجی موفق به ویژه در مسیر ترکیه، توانسته اعتبار و شهرت مناسبی در این حوزه کسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورها و هزینه سفر، از سایت شباویز به آدرس www.shabaviztour.com بازدید کنید و چمدان خود را برای یک سفر پرماجرا و هیجان انگیز ببندید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

دیگر خبرها

  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • راه رفتن وارونه!
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود