Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-18@13:48:07 GMT

سخنرانی ظریف در مراسم آنلاین روز جهانی قدس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۶۴۳۹

سخنرانی ظریف در مراسم آنلاین روز جهانی قدس

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مراسم روز جهانی قدس روز جمعه دوم خرداد ماه به صورت آنلاین در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی به زبان انگلیسی و از مبدأ آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.

در این مراسم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران ویژه، زهرا مصطفوی فرزند حضرت امام خمینی (ره) و رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین، حسین امیرعبداللهیان مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، ماندلا ماندلا نوه نلسون ماندلا و جف مخوبو شهردار ژوهانسبورگ به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 
خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در تهران، ابراهیم رسول استاندار استان کیپ تاون و نماینده کنگره ملی آفریقا، حسین اکبری سفیر سابق ایران در لیبی، محمد مرندی استاد دانشگاه تهران و تحلیلگر مسائل بین‌المللی و مسعود شجره  رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس از دیگر سخنرانان این مراسم هستند.

این برنامه به صورت آنلاین در روز جمعه ۲۲ ماه می (۲ خرداد) ساعت ۲۳ به وقت ایران در آدرس Inestagram.com/sa.talk قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در ادامه سفر خود به استان سمنان در رأس هیأتی وارد مسجد امام (ره) سمنان شد. وی قرار است در جمع مردم مرکز استان سخنرانی کند.

پیش بینی می‌شود این سخنرانی به مسائل مهم استان مانند آب، اشتغال، صنعت و… اختصاص داشته باشد.

خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر 6081698

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • رییسی ۳ اردیبهشت به پاکستان می‌رود
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • (ویدئو) هوادار فلسطین سخنرانی رئیس کمیسیون اروپا را قطع کرد
  • نشاندن بایدن پشت میز روزولت برای سخنرانی، تهران را تحریک می‌کند
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان