Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اله ولدی ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از مدیران روابط عمومی‌های ملایر گفت: روابط عمومی‌ها باید اطلاع رسانی فعالیت‌های دستگاه‌های مربوطه خود را درست و به موقع انجام دهند و مردم را از خدمات و عملکرد حوزه مرتبط مطلع کنند.

وی با بیان اینکه سند جامع اطلاع رسانی در گذشته تدوین و به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و وظیفه هر دستگاهی در این سند مشخص است، گفت: به عنوان یک منشور کاری باید بر اساس این سند گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولدی جهش تولید را اولویت مهم مجموعه شهرستان ملایر برشمرد و گفت: این اولویت تدوین شده و روابط عمومی‌ها نیز باید در این حوزه کار کنند.

وی با یادآوری اینکه روابط عمومی‌ها در دستگاه مربوطه خود برای مقابله با ویروس کرونا خوب عمل کردند که قابل تقدیر است، گفت: کار در حوزه روابط عمومی صرفاً یک وظیفه اداری نیست بلکه کار در این حوزه عشق و علاقه و تخصص لازم دارد.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای بیان عملکرد ادارات استفاده و با گرفتن اشتراک و دادن گزارش عملکرد، به نشریات محلی کمک کنند، گفت: همکاری روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در طول سال یک ضرورت است و باید با برنامه ریزی حرکت کرد.

وی گفت: با توجه به کسب دو عنوان جهانی ملایر، روابط عمومی‌ها باید در کنار مطرح کردن عملکرد ادارات خود در سال جهش تولید عناوین جهانی ملایر را نیز در ارگان‌های مربوطه خود در سطح کشوری تبلیغ و اطلاع رسانی کنند.

ولدی گفت: مدیران روابط عمومی‌ها باید ارتباط خود را با روحانیت و ائمه جمعه شهرستان ملایر تقویت و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار را منعکس کنند تا امید و نشاط در بین مردم خود را بیشتر نشان دهد.

کد خبر 4928897

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ملایر روابط عمومی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا زلزله ایلام بیرجند کمک به نیازمندان مواسات ماه مبارك رمضان روابط عمومی ها روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره وعده‌های جابه‌جایی مسکن ملی در سهند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند می‌رساند: با توجه به این‌که برخی از افراد خارج از قوانین و مقررات و با درخواست مبالغی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند وعده جابه جایی متقاضیان در فاز‌های مختلف این شهر را می‌دهند، اعلام می‌دارد که چنین اقدامی عملا امکان پذیر نیست و اقدام انجام شده توسط این افراد نیز خارج از چارچوب‌های قانونی است.

متقاضیان به چنین وعده‌هایی اعتماد نکنند و در صورت مشاهده چنین پیشنهاداتی موارد را به حراست شرکت عمران شهر جدید سهند به شماره ۰۴۱۳۳۴۳۷۷۱۴ اطلاع دهند.
هر گونه اطلاعات در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند صرفا از طریق روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • فعالان بخش خصوصی: با تعطیلی پنچشنبه ها، قطع ارتباط هفتگی ایران با بازارهای جهان ۴روز می شود
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • طرح نور در گلستان حمایت می شود/ تمام قد در کنار پلیس هستیم
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند
  • هشدار درباره وعده‌های جابه‌جایی مسکن ملی در سهند
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • مرتضی نائیجی در گفت و گو با قدس: شفافیت شرکت‌های دولتی به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی در دست دولت، به پایان رسید