Web Analytics Made Easy - Statcounter

ٰٰمربی تیم فوتبال نساجی بیان کرد که  اگر ادعا می‌کنیم فوتبال‌مان حرفه‌ای است و پول حرفه‌ای می‌گیریم باید بتوانیم هر چهار روز یک بار هم بازی کنیم.

طرفداری- همانطور که پیش از این در طرفداری گفته بودیم، برگزاری ادامه مسابقات فوتبال از تاریخ 22 خرداد ماه رخ خواهد داد. این موضوع بسته به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بود و حالا طبق اطلاعیه جدیدی که در روز گذشته منتشر شده، مسابقات لیگ از 22 خرداد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، سیروس دین‌محمدی درباره  صدور مجوز ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در ورزش برای شروع تمرینات تیم‌ها، گفت:

شاید در اوایل موافق شروع دوباره لیگ بودیم، اما به مرور تعطیلات لیگ زیاد شد و الان برنامه‌ریزی برای شروع مجدد بازی‌ها سخت است.

وی افزود:

اگر قرار است لیگ را شروع کنیم، باید فکری هم به حال فصل بعد کرده و فصل آینده را کمی دیرتر آغاز کنیم. اختلاف‌نظرهایی هم که درباره شروع لیگ بین باشگاه‌ها وجود دارد طبیعی است و هر کسی نظر خودش را دارد.

مربی تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه قرار است مسابقات لیگ برتر هر چهار روز یک بار برگزار شود، تصریح کرد:

ما اگر ادعا داریم فوتبال‌مان حرفه‌ای است و پول حرفه‌ای می‌گیریم، مشکلی نباید وجود داشته باشد. شما نگاه کنید در اروپا هم هر چهار روز یک بار بازی می‌کنند. بازیکن بازی کردن را بیشتر از تمرین دوست دارد و به نظرم بازیکن اگر زندگی‌اش را مدیریت و خوب استراحت کند می‌تواند هر چهار روز یک بار بازی کند و مشکلی وجود ندارد.

دین‌محمدی در پایان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تمرینات تیم نساجی آغاز خواهد شد، گفت:

فعلاً چیزی از سمت باشگاه به ما اعلام نشده است و از تاریخ شروع تمرینات خبر ندارم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چهار روز یک بار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد

جلیل شهریاری گفت: رائه آموزش‌های مهارتی با هدف امیدآفرینی در راستای یاری رساندن به ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین رسالت آموزش فنی و حرفه‌ای است و در همین راستا مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دوره آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو را برای مهارت آموزان برگزار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مراجعه کارآموزان بصورت آزاد برای آموزش در استان‌های دیگر و پایتخت هزینه‌ای بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون ریال باید پرداخت کنند که با اجرای این دوره رایگان در بخش دولتی مشکلات شهریه‌ها و هزینه ایاب و ذهاب برطرف شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره اتمام دوره در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه بیان کرد: در پایان دوره مهارت آموزانی که نمره قبولی را در آزمون تئوری و عملی کسب کنند موفق به دریافت گواهینامه می‌شوند.

وی با اشاره به ظرفیت ۱۰ نفره این دوره ادامه داد: مهارت آموزانی که دوره‌های اولیه تنظیم موتور و برق خودرو را گذرانده باشند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)