Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس‌خبرگان رهبری گفت: در جبهه مقاومت افرادی بودند که در میان راه خسته شدند و مسیر دیگری را انتخاب کردند و این موضوع نشان می‌دهد جبهه مقاومت نیازمند صبر و استقامت است. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین محمد ‌حاج‌‌ابوالقاسم دولابی ‌در ‌مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم که‌ در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: اگر اهل صبر و تقوا باشید خدای متعال شما را با پنج هزار ملائکه یاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: نمی‌توان قدرت ملائکه را با دیگران مقایسه کرد چراکه در برخی از آیات آمده است که حاملان عرش الهی هشت ملک هستند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت، ایستادگی و استقامت سختی‌هایی دارد که تحمل آن‌ها نیازمند امید بخشی و بشارت است، بیان کرد: خداوند در آیات جزء 24 قرآن کریم بشارت‌هایی به رزمندگان جبهه مقاومت داده است.

عضو خبرگان رهبری: شیعیان در زمینه کمک به محرومین از امیرالمومنین(ع) الگوگیری کنندعضو خبرگان رهبری: ایران اسلامی بهترین کارنامه را در زمینه مقابله با کرونا داردعضو خبرگان رهبری: آمریکای جنایت‌کار ‌تمام اقدامات فرعون را انجام می‌دهد

استاد حوزه علمیه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند هیچ کس در حرف و عمل امام راحل تا روزهای آخر نشانی از خستگی، پشیمانی و تردید ندید، بسیاری از انقلاب‌ها وقتی از جوانی خارج می‌شوند ملاحظه کار و دچار تردید می‌شوند ولی بیانیه‌های امام خمینی(ره) در روزهای آخر از سال 42 هم تندتر بود و این نشانه استقامتی است که در قرآن آمده است.

مفسر قرآن کریم با اشاره به آیه 30 سوره مبارکه فصلت، ادامه داد: کسانی که بگویند پروردگار ما الله است و استقامت داشته باشند ملائک من بر آن‌ها نازل می‌شوند، اینکه شخصی بگوید رب من، الله است نیازمند چند لازمه بوده که یکی از آن‌ها این است که همه کاره من خدایی است که من را آفریده است، آفریننده همه چیز الله است، نحوه چگونه زیستن و پرورش و تربیت ما نیز در انحصار الله است.

حاج ابوالقاسم دولابی افزود: در زمان انقلاب نیز دیدیم که شن‌های طبس امدادهای الهی بودند که دشمن را سرنگون کردند؛ در عرصه‌های مختلف جبهه مقاومت افرادی بودند که در میان راه خسته شدند و مسیر دیگری را انتخاب کردند و این موضوع نشان می‌دهد جبهه مقاومت نیازمند صبر و استقامت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه یک لحظه از کمک‌های الهی مایوس نشدیم و امیدواریم یک لحظه هم مایوس نشویم،‌گفت: ملت شریف ایران مصداق بارز این آیه هستند که هیچ نگرانی و هیچ اندوهی نباید داشته باشند بهشت و حمایت فرشتگان در دنیا و آخرت نسیب آن‌ها باشد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خداوند به کسانی که رب خود را الله معرفی می‌کنند، هفت مژده و بشارت داده است، بیان کرد: ملائکه به آن‌ها امید می‌دهند هیچ ترسی نداشته باشند، هیچ ناراحتی و اندوهی نداشته باشند، بشارت سوم بشارت به بهشت است، یاری و مددکاری خداوند و فرشتگان در دنیا و آخرت نیز با آن‌ها است.

مفسر قرآن کریم با اشاره به آیه 31 و 32 سوره فصلت، خاطرنشان کرد: هرچه از نعمت‌های مادی در بهشت بخواهید برای شما فراهم است، هرچه از نعمت‌های معنوی هم بخواهید برای شما فراهم است، شما مهمان پروردگاری هستید که بخشاننده و مهربان است.

انتهای پیام/452/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو مجلس خبرگان رهبری جبهه مقاومت قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد، رئیس دفتر امام جمعه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید شهرستان با حضور درمنزل سیدعلی محمد جوادیان، رضا جعفری نژاد و علی اصغر رسولی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از صبر و استقامت آنها تجلیل کردند.   سیدعلیمحمد جوادیان در عملیات فتح المبین، رضا جعفری نژاد در عملیات خیبر و علی اصغر رسول در عملیات والفجر هشت به درجه والای جانبازی نائل آمدند.   رئیس دفتر امام جمعه میبد در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید و ایثار و فداکاری شما جانبازان سرافراز و آزادگان به پیروزی رسید.   حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت به پرچمداری ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستاده است، افزود: جبهه مقاومت با روحیه جهادی و انقلابی شما عزیزان در برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی ایستاده است و به زودی جبهه کفر را سرنگون و قدس و مردم مظلوم غزه را از زیر ظلم و ستم دشمنان آزاد خواهد کرد.   وی خاطرنشان کرد: شما جانبازان عزیز و سرافراز زخم گلوله را در تن خود به یادگار دارید و به آن افتخار می‌کنید و در چشم و دل ملت ایران عزیز هستید.

دیگر خبرها

  • لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد