Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: ستاد تدبیر استان در موارد مربوط به صدور مجوزها و تسهیل فضای کسب و کار در جهت تقویت اقتصاد استان و ایجاد اشتغال از دستگاه‌های اجرایی حمایت خواهند کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای اداری استان، که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سعی شده است نکاتی که در شورای اداری مطرح می‌شود به صورت راهبردی باشد و متعاقب آن پیگیری‌های انجام شده را دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط ویروس کرونا در استان ادامه داد: از مرحله اول شیوع ویروس با شرایط نسبتا قابل قبولی عبور کردیم و در این راستا همراهی صد درصدی مردم استان و مشهد مقدس را داشتیم، لذا امیدواریم در مرحله دوم برداشتن محدودیت‌ها هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه قرار بگیرد تا با موج جدیدی مواجه نباشیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند، گفت: در این شرایط دستگاه‌های اجرایی و همه در سطح استان باید کمک کنند تا خدمت رسانی به مردم به بهترین نحو و تکریم صورت گیرد.
رزم‌حسینی اضافه کرد: مردم باید به مقامات و مسئولین دسترسی داشته باشند چرا که هر چه مدیریت میدانی بوده و از نزدیک با مردم ارتباط وجود داشته باشد، اعتماد مردم بیشتر و نهایتا رضایتمندی آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به سفارش حضرت علی (ع) در رابطه با ویژگی‌های مدیران از جمله همنشینی کردن با مردم، عذرخواهی کردن در صورت اشتباه، سعه صدر و خوش‌رویی با مردم، افزود: اگر تصمیم اشتباهی توسط مدیری گرفته شد در صورت عذرخواهی باعث افزایش اعتماد عمومی خواهد شد، بهرحال وظیفه شرعی و قانونی داریم در این مسیر حرکت کنیم.
وی با اشاره به اهمیت لزوم سعه صدر در وجود مدیران بیان کرد: همه مدیران در هر سطحی باید شرح صدر داشته باشند و در برابر مشکلات به راحتی کوتاه نیایند و گشاده‌رو باشند.
استاندار خراسان رضوی، با بیان اینکه در سال جاری بهبود فضای کسب و کار باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، افزود: اگر امروزبیکاری در جامعه وجود دارد همه باید تلاش کنند تا مشکلات امنیتی افزایش پیدا نکند. لذا ستاد تدبیر استان در موضوعات مربوط به صدور مجوزها از دستگاه‌های اجرایی حمایت خواهد کرد.
رزم‌حسینی بیان کرد: ستاد تدبیر به لطف امام رضا(ع) و با همگرایی و همدلی، در جهت تقویت اقتصاد استان و ایجاد شغل از دستگاه‌های اجرایی حمایت خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: طرح همیاران آب بسیار کارنامه درخشانی است و این بسیار مهم است در استانی که با کم آبی روبرو هستیم بتوانیم ذخیره آب داشته باشیم.
استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه اقتصاد آب امروز نظام بهره وری آب و خاک در طرح همیاران آب منسجم شده، بر این اساس باید در جهت تخصیص آب در حوزه صنعت و بازرگانی بدون سخت‌گیری عمل شود.
وی ضمن تشکر از شهردار مشهد گفت: در شهرستان مشهد همدلی خوبی بوجود آمده است و در همین راستا ۵۰ درصد جغرافیای حاشیه شهر مشهد تحت پوشش دفاتر تسهیلگری قرار گرفته و در ادامه سال هم دفاتر بیشتری تاسیس خواهد شد.
رزم‌حسینی در انتهای سخنان خود ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی خاطرنشان کرد: امیدوارم خدمات دولت از جمله شرکت پدیده برای مردم اطلاع رسانی بشود. شرکتی که بعد از همه مشکلاتی که داشت کسی برای عرضه سهام این شرکت در بورس فروشنده نیست.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علیرضا رزم حسینی خراسان رضوی پدیده مردم استاندار خراسان رضوی دستگاه های اجرایی ستاد تدبیر رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، این نشست در راستای اجرای توافق‌نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و استانداری یزد با حضور محمدجواد صدری مهر دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

در این نشست، گزارشی از امضا و اجرای توافق نامه در طول هفت ماه گذشته ارائه شد و به انتظارات ملی و استانی از دستاورد‌ها و نتایج اجرای برنامه‌های مورد توافق پرداخته شد.

شایان به ذکر است، اجرای طرح برش استانی اقتصاد دانش بنیان در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان استان یزد در چارچوب ماده ۱۲ قانون جهش تولید دانش بنیان و به منظور تولید محصولاتی با ارزش‌افزوده بالاتر و ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان، توسعه بازار کالا و خدمات دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ارزش صنایع اولویت‌دار استان و ...، با امضای توافق‌نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با استانداری یزد به صورت رسمی در ۳۰ مردادماه امسال کلید خورد.

همچنین حاضران نکات و پیشنهاد‌های خود پیرامون مسائل و چالش‌های اجرایی از جمله در تامین و اختصاص منابع مالی و راهکار‌های شتابدهی به اجرای مفاد توافق نامه را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری