Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان سابق پرسپولیس با برگزاری لیگ بازی های رایانه ای شوخی کردند.

طرفداری- روز گذشته، میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور در اظهارنظری به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد که برای برپایی شور و نشاط در جامعه، با حضور نماینده هر باشگاه لیگ بازی‌ های رایانه ای برگزار شود. صحبتی که با شوخی سپهر حیدری و حسین ماهینی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهر حیدری با انتشار فیلمی از دیدار کامپیوتری پرسپولیس و استقلال نوشت:

فراخوان پلی استیشن باز های قهار پرسپولیسی برای اعزام به لیگ برتر.
البته اگه دوستان قبل از قهرمانی پرسپولیس حتی تو پلی استیشن هم به بهانه عطسه یکی از بازیکنان داخل تصویر لیگ رو تعطیل نکنند. تازه ممکنه بگن اون دسته خرابه رو به ما دادید. اگه نشد بگن ما با این سی دی عادت نداریم سی دی رو عوض کنند بعد اگه به نتیجه نرسیدند برق رو قطع کنند. درهر حال فرقی نمیکنه باز ما پرسپولیسیم تو هر زمینه ای چه زمین چمن، پلی استیشن، منچ، ماروپله، .... قهرمانیم.
نکته: تو پلی استیشن دیگه نمیشه تو رختکن قایم شد یا رفت ترکیه یا به اصالت تیم‌ها گیر داد اینو قبل بازی گفته باشیم.
تورو خدا دست از این حرف‌ها و بهانه های بچه گانه بردارید و به تیمی که با اختلاف شایسته قهرمانی است احترام بگذارید.
پیشنهاد: اگه چشم دیدن جام گرفتن و پوکر قهرمانی پرسپولیس رو ندارید چشماتون رو تو لحظه جام گرفتن ببندید شاید هضمش راحت تر باشه البته شاید ، تضمینی نیست
(در آخر سیامک چه گلی زد)

واکنش سپهر حیدری به پیشنهاد برگزاری لیگ بازی های رایانه ای

حسین ماهینی هم نوشت:

پیشنهاد حسین ماهینی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسین ماهینی سپهر حیدری پلی استیشن لیگ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • خوشحالی بازیکنان اینتر در رختکن پس از قهرمانی و سردادن شعار میلان ما اینجا هستیم / فیلم
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم