Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل راه آهن در جلسه فوق العاده ستاد ارتقا ایمنی گفت: ایمنی نشان راه آهن است و همه همکاران بایستی با رعایت نظم و مقررات، به حفظ و ارتقاء ایمنی در راه آهن کمک کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید رسولی در این جلسه که با حضور معاونین، مدیران ستادی و مناطق به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اهمیت موضوع ایمنی اظهار داشت: حتی سهل‌انگاری های کوچک هم موجب بروز خطر  و خدشه دار شدن  نام راه آهن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه با همت بلند کارکنان شریف و تلاش های ارزشمند شرکت ها و فعالان حوزه ریلی، راه آهن اکنون روی موج موفقیت قرار گرفته است و با تلاش بیشتر ارتقاء بهره وری بیشتر خواهد شد گفت: مسئولیت پذیری و نظم و انضباط، پایه هر کاری است و موجب پیشرفت امور خواهد شد.

 رئیس هیئت مدیره راه‌آهن خاطرنشان کرد: سال گذشته آرامش و رونق در صنعت ریلی و کارخانجات تولید ناوگان ریلی بوجود آمد و امیدواریم با تکیه بر دانش، تخصص موجود در داخل و همدلی و همتی که در خانواده بزرگ راه آهن وجود دارد امسال شاهد جهش تولید و جهش کمی و کیفی در فعالیتهای حوزه حمل و نقل ریلی باشیم.

به گفته رسولی؛ بیان عملکرد  و موفقیت های هر بخش،  موجب دلگرمی مردم و نیز بالاتر رفتن سطح خدمات رسانی در راه آهن از طریق افزایش روحیه همکاران خواهد شد.

وی ادامه داد: راه‌آهن، سرمایه عظیم این کشور است که باید با دلسوزی، نظم و اقدام بهره ور، از این سرمایه برای خدمت به مردم حداکثر استفاده را بکنیم.

مدیرعامل راه آهن افزود: ایمنی محصول یک تفکر و نگاه و نیازمند کار تیمی  است .

وی ضمن تاکید بر لزوم تقدیر و تشکر از همکاران متعهدی که موجب ارتقاء ایمنی می شوند و به موقع مخاطرات را شناسایی و از بروز سوانح پیشگیری می کنند بر برخورد قاطع با متخلفین و مسببین حوادث ریلی تاکید و تصریح کرد: از این پس در صورت وقوع سانحه، با تمامی عوامل و سطوح مدیریتی آن مناطق برخورد شده و امتیازات سازمانی کسانی که اشتباه و تخلف آنها موجب آسیب مالی و حیثیتی به راه‌آهن شود، سلب خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، خواستار رعایت نظم و قاطعیت در رسیدگی فوری به موضوعات ایمنی شد و از کارشناسان و مدیران خواست تا زوایای پنهان مخاطرات را شناسایی و برطرف کنند.

حسین عاشوری قائم مقام راه آهن نیز در این جلسه گفت: موضوع ایمنی در هر حوزه‌ای مهم است ولی در راه آهن اهمیت بیشتری دارد زیرا همه افراد از مقامات بلند پایه کشوری گرفته تا مردم عادی، از صنعت حمل و نقل ریلی، انتظار ایمنی و امنیت در سفر را دارند و این مسئولیت ما را در توجه به مسئله ایمنی بیش از پیش می کند.

 وی بر نظارت بیشتر بر تعمیرات واگن ها و بالا رفتن دقت عمل پست های بازدید و نگهداری خطوط و راهبری قطارها تاکید و اظهار امیدواری کرد با پیش بینی تمهیدات لازم تلاش کنیم تا تعداد سوانح ریلی به صفر برسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه آهن حوادث ریلی خواهد شد راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه پاسداران در بخشی از فیلمی که فارس منتشر کرده، در خصوص طرح نور گفت: مهم آن است که بدانیم یک دستگاه و مجموعه‌ای به نام فراجا با آن غیرتی که فرمانده این دستگاه در اجرای وظیفه قانونی طرح نور دارد در این مورد باید همه دلسوزان انقلاب و ارزش‌ها و دلسوزان فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی جامعه از این طرح حمایت کنند زیرا این دستگاه وظیفه قانونی خود را اجرا می‌کند.

وی افزود: هر اقدامی که اجرا می‌شود ممکن است اشکالاتی داشته باشد و به دنبال آن عوامل اجراکننده تذکراتی هم دریافت کنند و این اتفاق هم رخ داده و طبیعی است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، اظهار کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر جعفری بیان کرد: این دو تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.

وی با بیان اینکه این اقدام فراجا جای تقدیر دارد، تصریح کرد: در این شرایط و فضایی که کشف حجاب و برهنگی در کشور از جانب دشمن در حال برنامه‌ریزی و گسترش است، در حال مقابله با آن است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، تأکید کرد: این وظیفه همه است تا از این اقدام حمایت کنند و ما هم حمایت می‌کنیم.

سرلشکر جعفری عنوان کرد: آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده و این نشان دهنده واقعیت آن است، بنابراین حضرت آقا بر انجام این امر تأکید دارند اما تذکر هم داده‌اند که کار درست انجام شود.

وی تصریح کرد: بنابر اطلاعی که دارم هم با آن مأموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله به نکته‌ای در مورد لایحه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: چون این لایحه باب میل برخی دوستان نیست لذا شروع به رد کردن آن و زیر سوال بردن این لایحه کرده‌اند که کار بسیار مسموم و نگران کننده است و دوستان باید از این کار پرهیز کنند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899050

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد