Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا تمرینات گروهی‌شان را پس از دو ماه وقفه، در شرایطی خاص از سر گرفتند.

به گزارش ایمنا، مطابق اعلام قبلی تیم‌های باشگاهی لالیگای اسپانیا از امروز (دوشنبه) تمرینات گروهی خود را با رعایت موارد مندرج در پروتکل بهداشتی و پزشکی فدراسیون فوتبال اسپانیا از سر گرفتند.

باشگاه‌های اسپانیایی که از دو ماه پیش به دلیل شیوع کرونا در این کشور فعالیت‌شان به حالت تعلیق درآمد، در قالب گروه‌های کوچک حداکثر ۱۰ نفره تمرینات گروهی‌شان را از سر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا و رئال مادرید هم جزو اولین تیم‌های لالیگایی بودند که از تمرینات گروهی امروز خود تصاویری را منتشر کردند تا هواداران‌شان را به تماشای دوباره بازی‌های آنها در آینده‌ای نزدیک امیدوار کنند.

باشگاه‌هایی لالیگا از ۱۴ روز پیش تمرینات خود را به صورت انفرادی آغاز کردند، اما اکنون با ورود اسپانیا به فاز بعدی کنترل شیوع کرونا که در آن از یکسری محدودیت کاسته شده، فاصله میان بازیکنان هم در تمرینات کاهش پیدا کرده است.

با وجود برطرف شدن محدودیت انجام تمرینات گروهی در لالیگا، تیم‌ها هنوز هم ملزم به رعایت یکسری مقررات هستند، از جمله اینکه گروه‌های تمرینی‌شان نباید از ۱۰ نفر تجاوز کند و بازیکنان هم حق ندارند به صورت مشترک از امکانات داخل رختکن استفاده کنند.

آنها همچنین ملزم هستند که با خودروهای شخصی خود و به تنهایی وارد زمین تمرینی شوند و به تنهایی هم از آنها خارج شوند. گروه‌های ۱۰ نفره تیم‌ها باید در زمین‌های متفاوت و در صورت عدم امکان انجام این کار در دو نیمه متفاوت از زمین بازی تمرین کنند.

مقامات فوتبال اسپانیا قصد دارند که از ۲۳ خرداد، مسابقات این کشور را از سر بگیرند.

منبع: تسنیم

کد خبر 424490

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لالیگا اسپانيا مقابله با شیوع کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تمرینات گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم

سال 2012 در چنین روزی و از هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2011/12، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که رئال مادرید با گل سامی خدیرا در نیمه اول از میزبان پیش افتاده بود،‌ بارسلونا در دقیقه 70 با گل الکسیس سانچز بازی را به تساوی کشاند. این گل اما پایان کار نبود و سه دقیقه بعد، کریستیانو رونالدو با پاس مسوت اوزیل بار دیگر برتری را به رئال مادرید هدیه داد. این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید تا اختلاف دو تیم در جدول به 7 امتیاز برسد. رئال مادرید نهایتا در این فصل با ثبت دو رکورد تاریخی کسب 100 امتیاز و به ثمر رساندن 121 گل در یک فصل،‌ به مقام قهرمانی دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا نیز با 91 امتیاز و 114 گل زده در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

دانلود (35.9MB)

دیگر خبرها

  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • حنانوف از دوشنبه در تمرین گروهی پرسپولیس