Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصیری روز دوشنبه در آیین معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اظهار داشت: تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها نیاز امروز کشور و هلال احمر با در پیش گرفتن فرهنگ کار جهادی در این امر پیشتاز است.

او با اشاره به قدردانی رهبر معظم انقلاب از فعالان و جهادگران حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: اقدامات هلال احمر شهر همدان به تنهایی بیشتر از بسیاری از فعالیت های صورت گرفته در کشورها پیشرفته جهان در کمک به کنترل و پیشگیری از کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر سال گذشته ۲۷۰ میلیارد تومان کمک مردمی و ۱۹۰ میلیارد تومان دارو و تجهیزات را در سیلاب فروردین ۹۸ تهیه و توزیع کرد که سهم مردم همدان از این کمک ها هشت میلیارد تومان بود.

نصیری با قدردانی از تلاش های بهروز کارخانه ای مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر همدان خاطر نشان کرد: این شخصیت از مدیران موفق و همیشه در صحنه به خصوص در زلزله کرمانشاه، سیل فروردین ۹۸ استان لرستان و سیستان و بلوچستان و برف و کولاک‌ها بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: تک تک مردم دنبال خدمات هستند و  ما در ادارات وظایف قانونی را باید به نحو احسن انجام دهیم.

محمود رضا عراقی با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش خود را برای تحقق مردم سالاری دینی به کار گیریم اضافه کرد: جمعیت هلال احمر از سازمان های خدمات رسان به مردم است که در حوادث مختلف نقش مهمی در کمک رسانی دارد.

منتخب مردم شهرستان های همدان و فامنین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر در خط مقدم فراتر از تکلیف عمل می کنند و کمک رسانی آن‌ها بر پایه فرهنگ نوع دوستی است.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی افزود: مردم ایران در بحث کرونا با اجرای رزمایش مومنانه و امداد رسانی‌های هلال احمر به داد یکدیگر رسیدند و هلال احمر همیشه در کنار بهداشت و درمان، اورژانس و واحدهای خدمات رسان فعال بوده است.

در این آیین از خدمات هفت ساله بهروز کارخانه ای قدردانی و علی سنجربیگی به عنوان مدیرعامل جدید هلال احمر همدان معرفی شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ویروس کرونا همدان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امداد و نجات همگانی به بیش از ۳۱ هزار نفرتوسط مربیان داوطلب هلال احمر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:آموزش‌های ایستگاهی و مخاطرات شایع و آموزش مهارت‌های امدادی به بیش از ۳۰ هزار نفر در پست‌های خدمات یکپارچه نوروزی هلال احمر انجام شد.

وی افزود:محبوبی مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه در طرح نوروزی ۱۴۰۳ به ۳۰۶۵۴ نفر در پست‌های خدمات یکپارچه نوروزی آموزش‌هایی از جمله اصول احیای قلبی و ریوی و آشنایی با انواع پانسمان و بانداژ، آموزش مخاطرات شایع مانند زلزله و نحوه پناه گیری توسط ۷۰ مربی داوطلب ارائه شد، افزود در همین طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان به تعداد ۸۲۳ نفر از نمازگزاران در مساجد و حسینیه‌ها نیز آموزش‌های کمک‌های اولیه و مخاطرات توسط ۵۰ مربی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس
  • ارائه آموزش‌های امداد و نجات همگانی به بیش از ۳۱ هزار نفرتوسط مربیان داوطلب هلال احمر آذربایجان غربی