Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:45:35 GMT

یک جای خالی بزرگ در کارنامه درخشان سرخیو راموس!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۷۶۱۲

یک جای خالی بزرگ در کارنامه درخشان سرخیو راموس!

سرخیو راموس، کاپیتان متعصب رئال مادرید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه است.

به گزارش "ورزش سه"، در طول 15 سال حضور در ترکیب رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، سرخیو راموس فاتح همه عناوین ممکن در عرصه ملی و باشگاهی شده و نام خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پنج نکته جالب از زندگی این مدافع اسپانیایی را مرور خواهیم کرد.

 

1-لقب راموس در دوران کودکی برند شوستر بود.

 

 

در دوران کودکی، سرخیو در خط حمله به میدان می رفت و توسط دوستانی که کنار آنها روی چمن های خارج از بلوک آپارتمانش بازی می کرد، به خاطر توانایی هایش در امر گلزنی برند شوستر خطاب می شد. راموس در تمام دوران حرفه ای ایش در دفاع راست و دفاع وسط به میدان رفته، اما توانایی گلزنی فوق العاده اش را نیز را حفظ کرده است. تصادفا بین سال های 2007 تا 2008، راموس زیر نظر برند شوستر در ترکیب رئال مادرید به میدان رفت.

 

2. راموس همیشه پیراهن شماره 4 رئال مادرید را پوشیده است، اما هرگز در ترکیب تیم ملی اسپانیا ...

 

 

هنگامی که راموس به رئال مادرید پیوست، قرار بود جای خالی مدافع افسانه ای این تیم فرناندو هیه رو که در آستانه جدایی بود را پر کند. راموس مشکلی با پذیرش این چالش نداشت و پیراهن شماره 4 معروف هیه رو را از همان روز اول بر تن کرد. این رقم پشت لباس راموس در طول کل یک دهه و نیم بازی در سانتیاگو برنابئو درج شده است. اما شگفت آور اینجاست که راموس هنگام بازی برای تیم ملی اسپانیا عدد متفاوتی را انتخاب کرد: 15.

 

3. راموس هرگز برای اسپانیا در یک تورنمنت بزرگ گلزنی نکرده است

 

 

سرخیو دارنده رکورد حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا با 170 بازی ملی است و 21 گل برای کشورش به ثمر رسانده است که آمار بسیار خوبی برای یک مدافع محسوب می شود. اما نکته عجیب اینجاست که او هرگز برای اسپانیا در یک تورنمنت بزرگ گلزنی نکرد. در 21 گل راموس در دور مقدماتی، بازی های دوستانه در لیگ ملت های اروپا وارد دروازه رقبا شده است. به جز گلزنی در ضربات پنالتی، او راموس هرگز در جام جهانی، جام ملت های اروپا یا حتی جام کنفدراسیون ها گلزنی نکرده است.

 

4- راموس تا 25 سالگی در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا طعم پیروزی را نچشیده بود.

 

 

راموس چهار بار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد و در سال های 2014، 2016، 2017 و 2018 فاتح این مسابقات شده است. بدون شک می توان نام راموس را در بین یکی از بزرگان این رقابت ها جای داد، اما او تا 25 سالگی حتی یک بار نیز حضور در یک چهارم نهایی این جام را تجربه نکرده بود. راموس هرگز در لیگ قهرمانان اروپا با لباس سویا بازی نکرد و چند سال اول حضورش در رئال مادرید با طلسم عجیب این باشگاه پایتخت نشین و حذف متوالی در اولین دوره حذفی لیگ قهرمانان همزمان شد. سرانجام در فصل 11-2010 و پس از ورود ژوزه مورینیو، راموس اولین بار مرحله یک چهارم نهایی برابر تاتنهام به میدان رفت. البته قطعا با گذشت چند فصل دیگر اثری از آن روند ناامیدکننده اولیه در کارنامه راموس نبود.

 

5- اسب او یوکاتان دی راموس قهرمان جهان است

 

 

سرجیو نیز مانند هر آندلسی واقعی، عاشق اسب بوده و از کودکی علاقمند به حضور در این عرصه بود. راموس صاحب اصطبلی در نزدیکی زادگاهش سویل است و یوکاتان دی راموس، اسب ستاره او در مسابقات بین المللی PRE Horse 2018 موفق به کسب عنوان قهرمانی در جهان شد و عنوان بهترین اسب خالص اسپانیایی جهان را از آن خود کرد.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga

This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

رئال وایادولید تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال وایادولید تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس تیم ملی اسپانیا لیگ قهرمانان رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت

بارسلونا و رئال مادرید پس از رقابت در لیگ قهرمانان اروپا، به لالیگا بازگشته‌اند. شاگردان ژاوی هرناندز پس از باخت مقابل پاری سن ژرمن در حالی از رقابت‌های اروپایی خداحافظی کردند که امید زیادی برای صعود به دور بعدی داشتند، اما اخراج رونالد آرائوخو با کارت قرمز مستقیم امید‌های بارسلونا را از بین برد.

بر اساس گزارش ورزش سه، در مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی با حذف منچسترسیتی اکنون جزء چهار تیم برتر اروپا هستند و با روحیه بالا به استقبال ال‌کلاسیکو می‌روند. بازی در برنابئو برای بارسلونا حکم یک فینال را دارد، چون اگر بخواهد فاصله ۸ امتیازی با رئال را جبران کند، حتما به برد نیاز دارد و در غیر این صورت شانس زیادی برای رسیدن به صدر جدول نخواهند داشت

فاصله این دو تیم بسیار زیاد است، بنابراین اگر شاگردان آنچلوتی برنده شوند، قهرمانی را قطعی کرده‌اند. از طرف دیگری لالیگا آخرین امید بارساست، بنابراین ژاوی هرناندز عملا با بهترین ترکیب خود به میدان خواهد رفت

با توجه به ۱۱ بازیکنی که مقابل پاری سن ژرمن بازی کرده‌اند، بعید است که ژاوی تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند. تنها خطی که به نظر می‌رسد در آن تغییر ایجاد شود، در میانه میدان است

مارک آندره تراشتگن در چهارچوب دروازه خواهد بود و خط دفاعی را کنده، رونالد آرائوخو، پائو کوبارسی ژوائو کانسلو تشکیل می‌دهند. آرائوخو و کنده می‌توانند نقش بازیکنانی را بازی کنند که باید بیشتر حواسشان به وینیسیوس باشد.

آندریاس کریستنسن به دلیل محرومیت مقابل پاری سن ژرمن بازی نکرد و بنابراین او می‌تواند در کنار ایلکای گوندوغان در خط میانی بازی کند. به نظر می‌رسد که فرانکی دی‌یونگ دیگر بازیکن بارسا در خط میانی باشد

پدری مقابل پی‌اس‌جی بازی کرد، اما او هنوز در حال بازیابی بهترین فرم خود است و نیمکت‌نشینی و بازی کردن در نیمه دوم برای او بهتر است. سرخی روبرتو و فرمین لوپز دیگر گزینه‌های ژاوی در این پست هستند.

در خط حمله، لامینه یامال در سمت راست، روبرت لواندوفسکی به‌عنوان مهاجم نوک و رافینیا در سمت چپ در ترکیب خواهند بود. به نظر می‌رسد که فران تورس و ژوائو فلیکس هم بتوانند به جای رافینیا بازی کنند.

به گزارش زی‌سان، دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که هفته گذشته رئال مادرید با پیروزی برابر منچسترسیتی، موفق شد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند اما بارسلونا با شکست برابر پاری سن ژرمن از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر باز بماند. 

فراتر از تمامی این آمارها، بازی یک‌شنبه شب می‌تواند آخرین فرصت برای اعاده حیثیت ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا باشد که به نظر می‌رسد رفتن او در آخر فصل قطعی است. 

tags # بارسلونا ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • کارنامه سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف درخشان است
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • کارنامه درخشان سپاه، نمایشگر تجربه یک ملت