Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:42:01 GMT

سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس از مساجد آستارا پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۷۶۵۸

سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس از مساجد آستارا پخش می‌شود

سامان ساسانیان روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های روز قدس، سوم خرداد و نماز عید فطر در فرمانداری آستارا اظهار کرد: در روز جهانی قدس با همکاری سپاه، سرودهای حماسی با بلندگوی یک خودرو در خیابان ها پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ گونه تجمع و راهپیمایی در روز قدس برگزار نخواهد شد و رانندگان اداره ها و تاکسی های شهری، پوسترها و نوشته هایی با مضمون گرامیداشت این روز بر شیشه خودروها نصب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سخنرانی کوتاه تعدادی از علما با همکاری اداره تبلیغات اسلامی آستارا با موضوع روز قدس و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر تهیه و در فضای مجازی پخش خواهد شد.

ساسانیان گفت: اداره های آموزش و پرورش، اوقاف و فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه های اجتماعی به پخش کلیپ های کوتاه و عکس حماسه سوم خرداد اقدام کنند.

معاون فرماندار آستارا افزود: برای پیشگیری از تجمع در یک مکان، نماز عید فطر در تمام مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه خواهد شد و ایجاد بازار در حاشیه تالاب استیل و مکان های دیگر در تعطیلات عید فطر ممنوع است.

وی ادامه داد: رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در این ایام باید از طریق فضای مجازی به نسل جوان منتقل شود و معرفی کتاب در حوزه ادبیات مقاومت در دستور کار اداره کتابخانه ها قرار گیرد.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، در کشور ما نیز باعث تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و اجتماعات مردمی شده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها عید سعید فطر آستارا ویروس کرونا مقام معظم رهبری سالروز فتح خرمشهر روز قدس بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر آستارا ویروس کرونا مقام معظم رهبری سالروز فتح خرمشهر روز قدس بهداشت و سلامت عید سعید فطر آستارا ویروس کرونا مقام معظم رهبری سالروز فتح خرمشهر روز قدس بهداشت و سلامت روز قدس عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب با کارگران دیدار می کنند

به گزارش همشهری آنلاین، این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 846726 برچسب‌ها کارگران خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب با کارگران دیدار می کنند
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران