Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:30:44 GMT

کسی برای عرضه سهام شرکت پدیده در بورس فروشنده نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۸۰۵۹

کسی برای عرضه سهام شرکت پدیده در بورس فروشنده نیست

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: امیدوارم خدمات دولت از جمله شرکت پدیده برای مردم اطلاع‌رسانی شود، شرکتی که بعد از همه مشکلاتی که داشت کسی برای عرضه سهام این شرکت در بورس فروشنده نیست.

علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای اداری خراسان رضوی که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سعی شده نکاتی که در شورای اداری مطرح می‌شود به صورت راهبردی باشد و متعاقب آن پیگیری‌های انجام شده را دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط ویروس کرونا در استان، گفت: از مرحله اول شیوع ویروس با شرایط نسبتا قابل قبولی عبور کردیم و در این راستا همراهی صددرصدی مردم استان و مشهد مقدس را داشتیم، بنابراین امیدواریم در مرحله دوم برداشتن محدودیت‌ها نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد تا با موج جدیدی مواجه نباشیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند، عنوان کرد: در این شرایط دستگاه‌های اجرایی و همه در سطح استان باید کمک کنند تا خدمت‌رسانی به مردم به بهترین نحو و تکریم صورت گیرد.

رزم‌حسینی بیان کرد: مردم باید به مقامات و مسئولین دسترسی داشته باشند، زیرا هرچه مدیریت میدانی بوده و از نزدیک  ارتباط با مردم وجود داشته باشد، اعتماد مردم بیشتر می‌شود و نهایتا رضایتمندی آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی با اشاره به سفارش حضرت علی (ع) در رابطه با ویژگی‌های مدیران از جمله همنشینی کردن با مردم، عذرخواهی کردن در صورت اشتباه، سعه صدر و خوش‌رویی با مردم، تصریح کرد: اگر تصمیم اشتباهی توسط مدیری گرفته شد در صورت عذرخواهی باعث افزایش اعتماد عمومی خواهد شد، به هرحال وظیفه شرعی و قانونی داریم که در این مسیر حرکت کنیم.

استاندار خراسان رضوی در خصوص اهمیت لزوم سعه صدر در وجود مدیران، بیان کرد: همه مدیران در هر سطحی باید شرح صدر داشته باشند، در برابر مشکلات به راحتی کوتاه نیایند و گشاده‌رو باشند.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: در سال جاری بهبود فضای کسب و کار باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، اگر امروز بیکاری در جامعه وجود دارد، همه باید تلاش کنند تا مشکلات امنیتی افزایش پیدا نکند، بنابراین ستاد تدبیر استان در موضوعات مربوط به صدور مجوزها از دستگاه‌های اجرایی حمایت خواهد کرد. ستاد تدبیر به لطف امام رضا(ع) و با همگرایی و همدلی، در جهت تقویت اقتصاد استان و ایجاد شغل از دستگاه‌های اجرایی حمایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طرح همیاران آب بسیار کارنامه درخشانی است، عنوان کرد: این بسیار مهم است که بتوانیم در استانی که با کم‌آبی روبه‌رو هستیم، ذخیره آب داشته باشیم. در حوزه اقتصاد آب، امروز نظام بهره‌وری آب و خاک در طرح همیاران آب منسجم شده، بر این اساس باید در جهت تخصیص آب در حوزه صنعت و بازرگانی بدون سخت‌گیری عمل شود.

استاندار خراسان رضوی ضمن تشکر از شهردار مشهد، خاطرنشان کرد: در شهرستان مشهد همدلی خوبی به وجود آمده و در همین راستا 50 درصد جغرافیای حاشیه شهر مشهد تحت پوشش دفاتر تسهیلگری قرار گرفته و در ادامه سال نیز دفاتر بیشتری تاسیس خواهد شد.

رزم‌حسینی ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، عنوان کرد: امیدوارم خدمات دولت از جمله شرکت پدیده برای مردم اطلاع‌رسانی شود، شرکتی که بعد از همه مشکلاتی که داشت کسی برای عرضه سهام این شرکت در بورس فروشنده نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار خراسان رضوی رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس طی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به‌ عنوان خریداران ۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال اعلام کرد: با توجه به شایعات و اخبار مطروحه در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص تحصیل بخشی از سهام باشگاه استقلال توسط آن شرکت، خواهشمند است دستور فرمائید در صورت وجود برنامه تحصیل سهام استقلال توسط آن شرکت یا شرکت های گروه، دلایل توجیهی با عنایت به موضوع فعالیت شرکت و در نظر گرفتن صرفه و صلاح سهامداران و همچنین برنامه‌های آتی احتمالی در این خصوص در اسرع وقت در قالب فرم افشای اطلاعات با اهمیت از طریق سامانه کدال افشا و در غیر این صورت، مراتب در قالب فرم شفاف‌سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده اطلاع‌رسانی شود.

شایان ذکر است رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس هم روز گذشته طی نامه‌ای به مدیران بانک‌های ملت، تجارت، صادرات، شهر، رفاه و اقتصاد نوین به‌ عنوان خریداران ۸۵ درصد سهام پرسپولیس خواستار افشای اطلاعات با اهمیت از طریق سامانه کدال توسط این بانک‌ها شده است.

جزئیات عرضه عمده سهام کنترلی سرخابی‌ها منتشر شد

سازمان بورس طی نامه‌ای به بانک های ملت، تجارت، صادرات، شهر، رفاه و اقتصاد نوین خواستار توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی شد.

رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس طی نامه‌ای به مدیران بانک‌های ملت، تجارت، صادرات، شهر، رفاه و اقتصاد نوین به‌ عنوان خریداران ۸۵ درصد سهام پرسپولیس اعلام کرد: با توجه به شایعات و اخبار مطروحه در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص تحصیل بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس با عنایت به مغایرت موضوع با مفاد مواد ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی و مفاد اساسنامه آن شرکت در صورت وجود برنامه تحصیل سهام باشگاه پرسپولیس توسط آن بانک، دلایل توجیهی و برنامه‌های آتی احتمالی در این خصوص در اسرع وقت در قالب فرم افشای اطلاعات با اهمیت از طریق سامانه کدال افشا شود.

در غیر این صورت مراتب در قالب فرم شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشره اطلاع رسانی شود. باید حداکثر تا قبل از شروع معاملات سهام در امروز(یکشنبه) نسبت به انتشار اطلاعات درخواستی اقدام شود.

کد خبر 845929 برچسب‌ها سازمان خصوصی سازی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی