Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندانیان جرایم غیرعمد از جمله افرادی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت دیه حوادث رانندگی منجر به فوت یا جرح، ناتوانی در پرداخت مهریه و نفقه، چک‌های برگشتی غیرکلاهبرداری و حوادث کارگاهی، ناخواسته گرفتار میله‌های زندان شده‌اند.

طارمی در خصوص انگیزه این کار خود به خبرنگاران گفت: زندانیان جرایم غیرعمد که ستاد دیه برای آزادی آنها تلاش می کند، کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سرمی برند و نیازمند یاری و کمک برای بازگشت به آغوش خانواده هایشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدال طلای خود را در رقابتهای جهانی تونس کسب کرده بودم که به منظور کمک به آزادی این زندانیان ، آن را به ستاد دیه هرمزگان اهدا کردم تا به مزایده گذاشته شود و در صورت امکان گامی هر چند کوچک برای کمک به آزادی این افراد برداشته شود.

طارمی از گروه های مختلف مردمی به ویژه خیران هرمزگانی خواست جهت کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تلاش کنند و بیان داشت: هرمزگانی ها همواره در انجام امور خیر پیشگام هستند و به طور یقین در این امر خداپسندانه نیز پیشرو خواهند بود.

تمرین در خانه در روزهای کرونایی

این قهرمان پارا دوومیدانی در خصوص انجام تمرینات ورزشی در روزهای شیوع کرونا، گفت: ورزشکار باید در هر شرایطی برای حفظ آمادگی جسمانی خود تمرین کند و در این روزها نیز من با تمرین در منزل سعی در حفظ این آمادگی دارم.

طارمی بزرگترین آرزوی حرفه ای خود را حضور در رقابتهای پارالمپیک عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای حضور در این رقابتها انجام می دهم و امیدوارم روزی به این خواسته برسم و برای مردم و کشورم افتخارآفرینی کنم.

 هم اکنون ۷۱ زندانی جرایم غیرعمد با مجموع بدهی ۲۴۵ میلیارد ریال در زندان های استان هرمزگان چشم انتظار کمک خیران و نیکوکاران می باشند.

کامبیز طارمی متولد سال ۱۳۶۷ در استان هرمزگان است که از سال ۷۹ ورزش خود را در ماده دو سرعت پارا دوومیدانی آغاز کرد و پس از یکسال توانست به تیم ملی دعوت شود و تاکنون در مسابقات داخلی، بین‌المللی و جهانی خوش درخشیده است.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان جرایم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی

همزمان با سومین روز از اردیبهشت ما، صدیقه پور امینی، مدیر عامل مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد با حضور در ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده مددجویان مشمول کمک این ستاد مردمی، مبلغ ۴۰ میلیون تومان بدهی یک پدر را که به دلیل عجز در پرداخت این مبلغ در زندان بود را اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در این خصوص گفت: یکی از آشنایان تصمیم گرفته تا مبلغی را به جای برگزاری مراسم چهلم مادرشان را به آزادی یک زندانی در بند اهدا کند و این مبلغ نیز در همین راستا به ستاد دیه استان اهدا شد.

گفتنی است این مؤسسه خیریه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را نیز در ایام ماه مبارک رمضان به ستاد دیه استان اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی