Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام بهرامی در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: از زمان ارجاع پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی به سازمان قضایی نیروهای مسلح تحقیقات دقیق و گسترده ای  در دادسرای نظامی تهران صورت گرفته است.

وی افزود: چندین گروه کارشناسی کار بررسی جنبه‌های مختلف این سانحه را برعهده دارند و تعداد زیادی از خانواده‌های شهدا به سازمان قضایی نیروهای مسلح مراجعه و شکایت خویش را مطرح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح مرجع رسیدگی به تظلم خواهی و احقاق حق اولیاء دم این پرونده است و خانواده‌هایی که هنوز شکایت خود را مطرح نکرده‌اند می توانند به دادسرای نظامی تهران مراجعه و شکایت خویش را مطرح نمایند.

کد خبر 512983 برچسب‌ها سقوط هواپیما اوکراین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سقوط هواپیما اوکراین سازمان قضایی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان گفت: سهم وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور باید توسط مدیران استانی پیگیری و جذب شود.

او تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی باید توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی به سرعت جذب و کارسازی شود.

استاندار همدان گفت: در حوزه مسکن هم باید اقدام انقلابی صورت گیرد، همانطور که در سال گذشته با تلاش‌های فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط این اقدام صورت گرفت.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی با سند سه ساله توسعه استان منطبق بوده است و خوب ارزیابی می‌شود.

او تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی باید به سمت تولیدات دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین حرکت کند.

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان امروز یک برنامه مدون و مرتبط با حوزه‌ی تولید برای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارائه شد.

همچنین مقرر شد برنامه دقیق حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و امور عمرانی با همکاری دستگاه‌های مرتبط و زیرمجموعه‌ها در راستای تحقق شعار سال در جلسه‌ی آتی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه گردد.

دیگر خبرها

  • سقوط وحشتناک یک هواپیمای روسی (فیلم)
  • ببینید | سقوط هواپیمای نیروی هوافضای روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره احتمال شکست اوکراین
  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • ارتش در حوزه‌های مختلف همواره در کنار مردم بوده است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند