Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@22:01:45 GMT

توزیع ۷ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در لیالی قدر 

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۸۲۸۰

توزیع ۷ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در لیالی قدر 

ادیب فلاح گفت: یکی از فعالیت های کانون معین شهید طلبه مجتبی مومنی در لیالی قدر توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در وعده سحر بود که با استفاده از ظرفیت خیرین، مردم و هیئت های مذهبی توانستیم در مجموع ۷ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توزیع کنیم.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از فعالیت های کانون معین شهید طلبه مجتبی مومنی در لیالی قدر توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در وعده سحر بود که با استفاده از ظرفیت خیرین، مردم و هیئت های مذهبی توانستیم در مجموع ۷ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


مدیر کانون معین شهید طلبه مجتبی مومنی قلعه گنج اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای طرح ملی راهکار که برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه است در ۲ مرحله سبد غذایی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

 



وی بیان کرد: در اولین مرحله از این رزمایش که با محوریت دفتر امام جمعه در سطح شهرستان قلعه گنج برگزار شد کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی که زیر مجموعه کانون معین شهید طلبه مجتبی مومنی است سعی کرد با تهیه و توزیع ۱۰۰ سبد غذایی در بین نیازمندان محله مسجد، سهمی هر چند کوچک در لبیک به این رزمایش داشته باشد.

 

 



فلاح ادامه داد: در دومین مرحله با مشارکت کانون های زیر مجموعه کانون معین شهید طلبه مجتبی مومنی توانستیم ۴۰۰ سبد غذایی تهیه کرده و در بین نیازمندان سطح شهر توزیع کنیم.

 

 



مدیر کانون معین شهید طلبه مجتبی مومنی عنوان کرد: در اولین مرحله ارزش هر یک از سبدهای غذایی ۳۰۰ هزار تومان و در دومین مرحله نیز سبدهای غذایی هر یک به ارزش ۲۵۰ هزار تومان و شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و حبوبات بود.

 

 

 

 

وی ابراز کرد: ۱۴ کانون فرهنگی هنری زیر مجموعه کانون معین شهید طلبه مجتبی مومنی قلعه گنج هستند و مراسم معنوی لیالی قدر با مشارکت این کانون ها در مرکز شهر برگزار شد.

فلاح افزود: به منظور رعایت فاصله اجتماعی محل برگزاری این مراسم را خط کشی کردیم تا مردم بتوانند با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی با خیالی آسوده از برنامه های معنوی این شب ها بهره مند شوند.

مدیر کانون معین شهید طلبه مجتبی مومنی اظهار کرد: همچنین از مردم خواستیم به منظور حفظ سلامت خود و سایرین قبل از حضور در مراسم از ماسک، دستکش استفاده کرده و مُهر نماز، سجاده و مفاتیح بهمراه خود بیاورند.

وی در خاتمه بیان کرد: مراسم معنوی شب های قدر همراه با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سر بود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی توزیع سبد غذایی لیالی قدر توزیع غذای گرم ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان

جلال شیخ پور در حاشیه توزیع غذای گرم بین نیازمندان، اظهار کرد: در راستای پویش اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تا روز دوازدهم ماه مبارک، ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.
به گفته وی همچنین ۲۰۰ هزار افطاری ساده و ۳۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان تاکنون برای پویش اطعام مهدوی هزینه شده است.
وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون پرس غذا بین نیازمندان استان توزیع شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کمک ۳۰ میلیاردی خیران به نیازمندان در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «سهم من از بهشت» در استان قم
  • توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در روستای دوست آباد + تصویر
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع دو هزار پرس غذای گرم بین روزه داران ورنامخواست
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم بین نیازمندان خوزستان
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان
  • زائران میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی در شب میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود