Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@10:07:14 GMT

واکنش گل محمدی به قانون منع خرید بازیکنان خارجی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۸۳۳۳

واکنش گل محمدی به قانون منع خرید بازیکنان خارجی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه برخی تیم‌ها بازیکن خارجی به خدمت بگیرند و برخی باشگاه‌ها اجازه نداشته باشند، عادلانه نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص از سرگیری نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت:

من مربی هستم و می‌دانم که جامعه فوتبال جامعه کوچکی نیست و تعطیلی به وجود آمده در روند رقابت‌های لیگ باعث شده حدود ۲ الی ۳ ماه خانه‌نشین شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی در این مدت به دنبال تعطیلی لیگ بودند که من دلیل این موضوع را نمی‌فهمیدم. بنده شخصا شغلی به جز فوتبال ندارم و از همین فوتبال نان در می‌آورم. تصور می‌کنم به خاطر پخش شدن رقابت ها، نشاط اجتماعی خوبی در جامعه به وجود می‌آید. هر چند که به خاطر وجود مسافرت‌ها ریسک بالایی برای فوتبالی‌ها وجود خواهد داشت.

گل محمدی درباره مشخص شدن تاریخ دقیق ازسرگیری رقابت‌های لیگ تصریح کرد:

شب گذشته با افشین پیروانی مدیر تیم‌ پرسپولیس در خصوص تاریخ دقیق ازسرگیری رقابت‌های لیگ صحبت کردم. او به من گفت که فدراسیون فوتبال به او اطلاع داده که رقابت‌های لیگ از ۲۲ خرداد آغاز می‌شود و تمرینات هم از اول خرداد ماه آغاز خواهد شد. البته قرار بود که تاریخ دقیق این موضوع امروز اطلاع رسانی شود که باز هم چنین اتفاقی رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رقابت‌های مهمی که این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ مقابل تیم‌های پایین جدولی خواهد داشت، تاکید کرد:

فوتبال ورزشی غیر قابل پیش بینی است و من همیشه به شاگردانم گفتم که هرگاه شُل بگیرید، ضربه محکمی می‌خورید. به هیچ وجه نباید رقبای خود را دست‌کم بگیریم چرا که هیچ تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم وجود ندارد و تا زمانی که جام را بالای سر نبردیم نمی‌توانیم از قهرمانی صحبت کنیم.

گل‌محمدی در خصوص مهمترین دغدغه شخصی اش برای آغاز مجدد تمرینات تصریح کرد:

تصور می‌کنم که حدود ۷۰ یا ۷۵ روز است که تمرین نکردیم و در حالت قرنطینه به سر می‌بریم و تصور می‌کنم که یک ماه برای آماده سازی مجدد بازیکنان، زمان مناسبی باشد. البته نسلی که من در فوتبال امروز می‌بینم باعث شده که متوجه شوم آن‌ها نسبت به دوران گذشته بیشتر به خودشان می‌رسند و بیشتر مواظب خودشان هستند. بازیکنان امروزی به بلوغ فکری بالایی رسیدند تا بتوانند بدن‌های خودشان را در آمادگی بالایی نگه دارند. اما به هر حال من هم قبول دارم که کار دشواری است که بتوانیم در طی یک ماه به آمادگی مورد نظر برسیم. همچنین فکر می‌کنم که قانون ۵ تعویض، قانون بسیار خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند تا بازیکنانی که نسبت به دیگران خستگی بیشتری دارند را تعویض کنیم.

گل محمدی درباره قانون منع جذب بازیکن خارجی در ۲ تیم سرخابی تهران که مالکیت آن‌ها با وزارت ورزش و جوانان است، اظهار داشت:

من قبول ندارم که تمامی بازیکنان بد خارجی فقط در ۲ تیم استقلال و پرسپولیس تا به حال حضور داشته اند. بازیکن‌های خارجی و بسیار تاثیرگذار خوبی هم تا به حال در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرده اند و فکر می‌کنم که اگر بخواهیم چنین قانونی فقط برای این دو تیم باشد، استقلال و پرسپولیس سال آینده برای بستن تیم شان به مشکل می‌خورند. گاهی مواقع لازم است که در برخی از پست‌ها شما به دنبال جذب بازیکن خارجی بروید. به نظر من بهتر است که این قانون را برای همه تیم‌های لیگ برتری بگذاریم. به هر حال باید بگویم که اگر قرار باشد فقط بخشی از باشگاه‌ها بازیکن خارجی جذب نکنند، این موضوع تا حدودی بی عدالتی خواهد بود.

او درباره اینکه گفته می‌شود کارگزار مالی جدید باشگاه پرسپولیس روز گذشته مبلغی را به باشگاه داده است و اینکه آیا بخشی از مبلغ قرارداد وی طی روز گذشته یا امروز پرداخت شده است یا خیر، گفت:

همچنان گوش به‌زنگ هستم، اما چیزی پرداخت نشده و امیدوارم این مشکل برطرف شود. مشکلات مالی در باشگاه پرسپولیس بسیار زیاد است و چندین ماه می‌شود که هیچ پرداختی به بازیکنان و کادرفنی صورت نگرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی رقابت های لیگ بازیکن خارجی رقابت ها گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!

اوسمار ویرا از بازیکنان ایرانی می گوید که به بازی آن ها علاقه دارد.

طرفداری | اوسمار ویرا از لیست بازیکنان مورد علاقه اش رونمایی کرد.

شب گذشته اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس میهمان برنامه فوتبال برتر بود و در بخشی از این برنامه، محمدحسین میثاقی از سرمربی سرخ ها درباره لیست بازیکنان مورد علاقه اش که دوست دارد آن ها را به خدمت بگیرد پرسید.

اوسمار ویرا در این خصوص گفت:

من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

اوسمار ویرا در ادامه گفت:

ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال