Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز دوشنبه گفت: ائتلاف متجاوز سعودی گمان می کند که با تجاوز اقتصادی می تواند آنچه را که با تجاوز نظامی محقق نکرد، محقق خواهد کرد.

وی افزود: بدون شک پیامدهای سیاست گرسنه نگه داشتن مردم یمن گریبان عربستان را خواهد گرفت.

عبدالسلام گفت که ائتلاف متجاوز سعودی در راستای تشدید ظلم علیه ملت یمن محاصره را ادامه می دهد و کشتی ها را توقیف می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

رایزنی خاجی با محمد عبدالسلام
دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با محمد عبدالسلام مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن و سخنگوی انصارالله تلفنی گفتگو کرد.

 در ادامه رایزنی‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص یمن روز جاری علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با محمد عبدالسلام مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن و سخنگوی انصارالله تلفنی گفتگو کرد.

در این گفتگوی تلفنی طرفین آخرین تحولات سیاسی و میدانی در یمن را مورد بررسی قرار داده و با اشاره به خطر شیوع بیماری کرونا در یمن و کمبود فراوان امکانات مقابله با آن به دلیل استمرار تجاوز نظامی نیرو‌های خارجی و محاصره ظالمانه این کشور، تسریع در ارسال کمک‌های انسانی و دارو‌های مورد نیاز مردم آن کشور را مورد تاکید قرار دادند.

منبع: فردا

کلیدواژه: عبدالسلام یمن محمد عبدالسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است

محمد بن سلیم، رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ( FIA) گفت که می داند چه کسی پشت اتهامات علیه او است اما نمی‌تواند نامش را نام ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ محمد بن‌سلیم که متهم به دخالت در مسابقات فرمول یک است، گفت: من تحت تاثیر حمایت اعضای FIA هستم. مردم باید بفهمند آنها کسانی هستند که من را برای این پست انتخاب کردند، نه رسانه‌ها یا تیم‌های فرمول یک. من به آنها احترام می‌گذارم اما من انتخاب نشدم که نگران نظر برخی‌ها درباره خودم باشم.

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دادم که اتهامات من فقط اتهام باقی بماند، اما در دادگاه افکار عمومی محکوم شدم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم. شهامت نداشتند مستقیم به سمت من بیایند. من می‌توانم مستقیم در چشمان شما نگاه کنم و بگویم که من قوانین را زیر پا نمی‌گذارم. می‌دانم پشت همه اتهامات علیه من چه کسی است اما نمی‌توانم بگویم.

محمد بن‌سلیم درباره حواشی اخیر رئیس ردبول، تیم قهرمان فرمول یک گفت: رسوایی در ردبول؟ من برای همه طرف‌ها در این موضوع احساس مسئولیت می‌کنم اما ما در این موضوع دخالتی نداریم و نمی‌توانیم هیزمی بر آتش بیفزاییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهاد قائمیان: تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد