Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:34:35 GMT

ادعایی درباره ارتباط اخراج بازرس کل وزارت خارجه آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۸۸۰۳

رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ادعا کرد که اخراج بازرس کل وزارت خارجه آمریکا از سوی ترامپ ممکن است با اعلام وضعیت اضطراری علیه ایران مرتبط باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل دیترویت فری پرس، الیوت انگل، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه از احتمال ارتباط اخراج استیو لینیک با اقدام دونالد ترامپ مبنی بر  اعلام وضعیت اضطراری در خصوص ایران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بیانیه‌ای مدعی شد: متوجه شده‌ام که احتمال دارد اخراج آقای لینیک دلیل دیگری داشته باشد. او به درخواست بنده در حال انجام تحقیقاتی درباره اقدام فریبکارانه ترامپ برای اعلام وضعیت اضطراری [علیه ایران] جهت فروش سلاح به عربستان سعودی بود.
ترامپ روز جمعه استیو لینیک، بازرس کل وزارت خارجه آمریکا را از مقامش برکنار کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح تحریم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم

 پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان و شنیده شدن صدای انفجار، عنوان شد که این اقدام ناشی از مقابله پدافند هوایی با چند ریزپرنده بوده و خسارتی در پی نداشته است.   به گزارش ایسنا؛ بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.   این در حالی است که ایران در روزهای اخیر بارها درباره ماجراجویی دوباره اسرائیل هشدار داده است.   در همین حال خبرهای مربوط به نفوذ این ریزپرنده‌ها در آسمان کشور با واکنش‌های مختلف بین‌المللی مواجه شد.   خبرگزاری رسمی عمان این اقدام اسرائیل را محکوم کرد.   معاون وزیر خارجه فرانسه از همه طرف‌های در منطقه خواست تا تنش‌زدایی کنند.   یکی از مقام‌های دولت انگلیس گفت: امیدواریم هر اتفاقی که در ایران افتاده است، ماهیتی داشته باشد که تنش‌زدایی هنوز ممکن باشد.   وزارت خارجه ایتالیا خواستار کاهش تنش در منطقه شده است.   وزیرخارجه کانادا اعلام کرد که امروز در نشست وزرای خارجه گروه ۷ درباره این حادثه گفت‌وگو می‌کنیم.   شرکت امنیتی انگلیسی امبری گفته است به کشتی‌های تجاری در خلیج فارس و اقیانوس هند غربی توصیه شده هوشیار باشند.   وزارت خارجه چین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما با هرگونه برخوردی که ممکن است باعث افزایش تنش در خاورمیانه شود، مخالف هستیم و به نقش سازنده خود برای تقویت آرامش در خاورمیانه ادامه می‌دهیم.   وزارت خارجه هلند نیز اعلام کرد: ما از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم. تحولات اخیر خاورمیانه نگرانی زیادی ایجاد می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هدف قرار گرفتن آنچه گفته می‌شود ریزپرنده بوده، در آسمان اصفهان (فیلم) هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است صدای انفجار در اصفهان / مورد هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • واکنش چین به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد
  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • وضعیت در غزه واقعا به نقطه جوش رسیده است/ قبل و بعد از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • وضعیت در غزه واقعا به نقطه جوش رسیده است
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد