Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:50:22 GMT

اعلام ساعات کار ادارات خوزستان در ۲ روز آینده

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۸۸۴۰

اعلام ساعات کار ادارات خوزستان در ۲ روز آینده

با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا، فعالیت ادارات و بانک‌های خوزستان در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا فعالیت  تمامی ادارات، شرکت ها، سازمان ها، دستگاهای اجرایی، بانک‌های استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۲  خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعیه استانداری خوزستان، از روز پنجشنبه یکم خردادماه  لغایت دوشنبه پنجم خرداد ماه تمامی ادارات، شرکت ها و سازمانها ،بانک ها، دستگاههای اجرایی و اصناف استان تعطیل می باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اهواز بانک ها ساعات کار ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • چرا در پروژه ها از سینی کابل گالوانیزه برق استفاده می کنند؟
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی