Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@08:57:01 GMT

مهریه نیوشا ضیغمی چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۸۹۶۳

مهریه نیوشا ضیغمی چقدر است؟

به گزارش اقتصادآنلاین، نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: راستش را بخواهید مهم‌ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی‌توانم بی ادب باشم و نمی‌توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می‌کند و همراه و دوست واقعی من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه‌ام یک سکه است. نمی‌توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می‌زنند. آیا این مهریه‌های نجومی باعث تداوم زندگی است؟ به دادگاه خانواده نگاه کنیم، صف دادگاه مثل صف نانوایی است. آیا این ۲ هزارها و چندهزارها ضامن ادامه یک زندگی می‌شود؟ به چیزهای بهتر و بالاتر بیندیشیم. اگر کسی بخواهد زندگی را حفظ کند فراتر از این عدد و رقم‌ها پیش می‌رود؛ من با آرش معامله نکردم.

دلیل اینکه دوست دارم تجربه‌های مختلف کاری داشته باشم باتوجه به اینکه هرکاری سختی خودش را دارد این است که زن‌ها همان‌قدر توانمند هستند و می‌توانند تاثیرگذار باشند که مردها می‌توانند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ازدواج بازیگر سینما و تلویزیون مهریه نیوشا ضیغمی زندگی هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ در این جشن که با همکاری و مشارکت بنیان احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خراسان شمالی برگزار شد، به هر زوج جوان دو میلیون تومان هدیه غیرنقدی اهدا شد.
این مراسم همراه با پذیرایی افطاری و برنامه‌های متنوع در تالار لاله دهکده مقاومت بسیج باحضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور تجار۱۰۰ کشور در نمایشگاه ایران اکسپو در تهران
  • مشکلات سامانه ثبت نام وام ازدواج
  • نشانه‌های طلایی ازدواج هوشیارانه
  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • فیلم/ مراسم ازدواج آسان در نمایشگاه قرآن
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • بحث در مورد نداشتن عید نوروز به خاطر جنگ غزه/ علی مطهری: به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم/ هادی سروش: حرف آقای مطهری قابل قبول نیست؛ احترام به رسومات از سفارشات امیرالمومنین به مالک اشتر است
  • صمیمیت معنوی در ازدواج چیست؟
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • فریب در ازدواج چیست؟ شرایط و مجازات آن