Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:20:12 GMT

واژگونی وانت در قم یک فوتی بجاگذاشت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۹۰۳۵

واژگونی وانت در قم یک فوتی بجاگذاشت

مهدی فراهانی عصر دوشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: برخورد اتوبوس با خودروهای ۲۰۶، ۴۰۵، تیبا و مگان در آزادراه قم-تهران نیز از دیگر حوادث استان بود که امروز صبح رقم خورد.

وی افزود: در این مورد نیز اورژانس ۱۱۵ قم با پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام و هفت مصدوم را به بیمارستان های قم منتقل کرد که سه مصدوم به بیمارستان نکویی و چهار مصدوم نیز به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: در خصوص حریق گسترده صورت گرفته در قم نیز، اورژانس ۱۱۵ قم در کنار عوامل آتش نشانی در محل حاضر و ۲ تن نیروهای آتش نشانی را که دچار مصدومیت با گاز شده بودند را، به صورت سرپایی درمان کرد. /

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور قم سازمان اورژانس قم تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور قم سازمان اورژانس قم تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور قم سازمان اورژانس قم تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز

طباطبایی مدیر روابط عمومی اوژانس یزد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان