Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار پرند ظهر امروز در جلسه ای که به منظور بررسی مسایل شهری و با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، فرمانده سپاه و سایر مسئولان در دفتر حجت الاسلام و المسلمین پاشاکی امام جمعه محترم پرند برگزار شد، از برنامه های ویژه شهرداری در آستانه روز قدس و عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس عرب در این جلسه گفت: با توجه به دستور العمل های صادر شده مبنی بر عدم برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر و سوم خرداد، شهرداری پرند تدابیر ویژه ای برای گرامیداشت این ایام اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پرند در ادامه بیان داشت: افتتاح تونل نور و طبیعت در پارک فدک، نورپردازی میادین و بلوارهای سطح شهر، نصب بنر، ریسه، پرچم و آذین بندی و ... بخشی از برنامه های معاونت خدمات شهری و معاونت فرهنگی شهرداری برای گرامیداشت این ایام است.

حجت الاسلام و المسلمین پاشاکی امام جمعه پرند نیز در این جلسه از اقدامات شهرداری و شورای شهر در پیشبرد پروژه های عمرانی و همکاری در اجرای طرح مساوات و سایر برنامه های فرهنگی قدردانی کرد.

سرهنگ ارشدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پرند نیز در این جلسه گزارشی از اجرای طرح همدلی مومنانه و مساوات در این شهر ارائه کرد و از همکاری سپاه سید الشهدا استان تهران، شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند و سایر دستگاه ها و خیرین که در این طرح مشارکت کردند، تشکر کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز قدس عید فطر شهردار پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان گفت: اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان، روح‌الله مطهری در نشست مشترک با جمعی از مدیران و ورزشکاران با بیان اینکه نخستین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان‌های شهر با هماهنگی‌ها و اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌های ذی‌ربط اجرا شد.

وی افزود: در مرحله دوم طرح، ورزش‌محور شدن بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد که به منظور حمایت همه‌جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیئت شهرستان کرمان برای توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی هیئت فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان بتوانیم برنامه‌های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت گروه‌های مختلف جامعه فراهم کنیم.

اداره ورزش و جوانان از راه‌اندازی اولین پارک ورزش‌محور حمایت می‌کند

میثم پاریزی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان نیز با تشکر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: جامعه ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و هیئت ورزش‌های همگانی گروه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را برای ایجاد اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی اعلام می‌کند.

محمدرضا کمساری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز با تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان برای کسب افتخارات ارزشمند ورزش کرمان در سطح ملی و بین‌المللی، از رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان هم به منظور ارائه عملکرد نتیجه‌بخش تقدیر کرد.

وی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر متولی ورزش است و ضمن تعامل با شهرداری برای ایمن‌سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان‌ها و تعامل با اداره ورزش و جوانان برای معرفی و الگوسازی قهرمانی و هویت‌بخشی به‌خصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.

وی افزود: با توجه به ضرورت انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان به‌عنوان متولی اجرای این طرح انتخاب شده است.

کد خبر 747108

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری
  • ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه افتتاح شد
  • افتتاح ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه
  • خبر خوش سخنگوی شهرداری تهران | خانه خبرنگاران خرداد امسال افتتاح می شود