Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه فوتبال برتر امشب (دوشنبه) به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

به گزارش شریان نیوز،برنامه فوتبال برتر با موضوع بررسی اتفاقات روز فوتبال ایران از ساعت ٢٢:۴٠ امشب (دوشنبه) آغاز شد.

مجری برنامه در ابتدای برنامه در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ در دیگر کشور‌ها توضیحاتی داد و از دستورالعمل های بهداشتی گفت.

سپس گزارشی درباره مسائل فوتبال و بیماری کرونا پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران در اتباط تلفنی با این برنامه درباره برخی مسائل توضیحاتی ارائه کرد.

گزیده ای از صحبت های پیروانی:

از تصمیم گیرنده‌های ورزش کشور و فوتبال تشکر می‌کنم. فوتبال باعث شد شور دوباره به جامعه بازگردد. هنوز نامه رسمی برای برگزاری تمرینات به دست ما نرسیده است. چهارشنبه از بازیکنان تست کرونا می‌گیریم. تمام تمهیدات لازم برای شروع تمرینات در نظر گرفته شده است. جان آدم‌ها برای همه مهم است. بازیکن را اجبار می‌کنند تا پُستی بر خلاف میل شان در صفحات مجازی خود بگذارند. به این زودی‌ها واکسن کرونا نمی‌آید. نباید نا امیدی در جامعه به وجود بیاوریم. تمرینات مان را در مجموعه شهید کاظمی برگزار می‌کنیم. بازیکنان داخلی و خارجی را برای اول خرداد فرا خوانده‌ایم. بازیکنان خارجی در کشور خودشان هم قرنطینه بوده اند و پس از بازگشت به ایران تست کرونا می‌دهند.

پس از پیروانی سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به روی خط تلفن برنامه فوتبال برتر آمد.

گزیده ای از صحبت های مهدی:

چند باشگاه درخواست مواد ضدعفونی، دستکش و ماسک را کرده اند. امروز تا آخرین زمان اداری، نحوه برنامه‌ریزی مسابقات را نگارش کردیم. هنوز ابلاغ رسمی برای آغاز تمرینات به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است. پیام رسانه‌ای ستاد مبارزه با کرونا به ما امیدواری داد، اما برای آغاز تمرینات باید نامه رسمی به ما بدهند. خلیلیان به من گفت تا فردا ظهر برای ابلاغ رسمی باید صبر کنیم. برنامه بازی‌های لیگ و همه تاریخ‌ها را مشخص کرده ایم. در ٢ دوره تست‌های کرونا را انجام می‌دهیم. اگر شرایط برخی شهر‌ها خوب نباشد میزبانی را به شهر همجوار منتقل می‌کنیم. در بحث تمرین، چیزی به نام تغییر محل تمرین نداریم. شنیدم فولادی‌ها یکی از گزینه‌هایشان شهر دیگری به جز اهواز برای تمرینات خواهد بود. قبل ازشروع مسابقات پاسخ تست‌ها را اعلام می‌کنیم.

علی پزشک عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان سومین فردی بود که امشب روی خط تلفن این برنامه آمد.

گزیده ای از صحبت های علی پزشک:

ما نیز امروز منتظر ابلاغ پروتکل‌ها بودیم. آمادگی نسبی را برای شروع تمرینات و تست‌های پزشکی داریم. حتی کارکنان باشگاه هم تست کرونا می‌دهند. به بازیکنان هم فراخوان داده ایم. بازیکنان داخلی مان اصفهان هستند و بلیت بازیکنان خارجی هم هماهنگ شده است. تونل ضدعفونی و زمین تمرین اختصاصی را برای آغاز تمرینات پیش‌بینی کرده ایم. هزینه‌های سنگینی برای این کار‌ها صورت گرفته و این موضوع در بازی‌هایی که میهمان هستیم، سخت‌تر خواهد شد. سپاهان تابع لیگ و قوانین است.

آیتم بعدی برنامه آغاز دوباره رقابت های بوندسلیگای آلمان بود و از علاقه تمامی فوتبال دوستان آلمانی به شروع این بازی‌ها گفته شد. نکته مهم فاصله تنها ١۶ روزه آلمانی‌ها از آغاز تمرینات پس از کرونا و شروع این هفته بازی‌ها بود. در این آیتم از دلایل باشگاه‌های مخالف با ازسرگیری لیگ نوزدهم نیز گفته شد.

مجری برنامه هم در واکنش به ادعای سهیل مهدی مبنی بر لزوم ابلاغیه از سوی ستادمبارزه با کرونا برای آغاز تمرینات، از قول ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت گفت که از این بعد مجوز‌های لازم برای ازسرگیری تمرینات به خود فدراسیون‌ها واگذار شده است.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان یکی دیگر از مهمانان تلفنی این برنامه بود.

گزیده ای از صحبت های حمیداوی:

به من گفتند موجی که برای فوت آن عزیز نوجوان به وجود آمده کار درستی نبوده است. من بار‌ها گفتم به جای خرداد، بازی ها را شهریور برگزار کنند. اصلا من می‌گویم پرسپولیس قهرمان و هیچ تعلقی به رنگ‌ها ندارم. من که به دنبال قهرمانی نیستم. می‌گویند که من به دنبال پول ندادن هستم. به دنبال فرار از هزینه‌ها نیستم. در آلمان یکی از تیم‌ها ٣ زمین دارد، اما ما در مشهد یک زمین هم نداریم. تمامی اقوام من در آبادان در قرنطینه هستند پس چرا اصرار به برگزاری بازی ها داریم؟ یا شهریور لیگ نوزدهم را پیگیری کنیم یا در شهریور ادامه لیگ بیستم را با همین نتایج آغاز کنیم. مطمئن باشید با آغاز مسابقات، آسیب دیدگی‌های زیادی خواهیم داشت. همه بازیکنان ایرانی خودرو شخصی ندارند که قرنطینه را رعایت کنند. سهیل مهدی دوست من است اما انتظار داشتم یک جلسه با مدیران عامل باشگاه‌ها برگزار می‌کرد.

میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز نیز روی خط تلفن برنامه آمد.

گزیده ای از صحبت های سهرابی:

موضع ما رسما اعلام شد و مخالف آغاز بازی‌ها بودیم. اما در مسابقات شرکت می کنیم. باشگاه‌ها بلاتکلیف هستند و تا این لحظه هنوز تاریخ رسمی مسابقات مشخص نشده است. مگر می‌شود پس از ٢ ماه تعطیلی به این سرعت بازی‌ها را آغاز کنیم؟ بوندسلیگا شروع شد، همین هفته اول ۶ نفر مصدوم شدند. در ایران مگر درآمدزایی از سوی باشگا‌های وجود دارد که حرف از نشاط اجتماعی می زنیم؟ حالا سلامت بازیکنان به خطر می‌افتد. اگر هیئت رئیسه تصمیم به اعلام قهرمانی پرسپولیس می‌گرفت، می پذیرفتیم. صحبت‌های من تحریف شد و درجواب شخصی که گفته هدف از آغاز بازی‌ها سرگرم شدن مردم است، من هم گفتم خب بیاییم بازی‌های رایانه‌ای نمایندگان تیم‌های لیگ برتری را نشان بدهیم. کانون مربیان و پزشکان و همه مخالف هستند، اما برخی قانع نمی‌شوند. آن‌هایی که اصرار به برگزاری بازی‌ها را دارند، خودشان باید مسئولیت اتفاقات بعدی را به عهده بگیرند.

ادامه صحبت های سهیل مهدی:

همین حالا با من از ستاد مبارزه با کرونا تماس گرفتند و اطلاع دادند که از یکم تیم‌ها مجاز به آغاز تمرینات دارند. فردا جزئیات دریافت مجوز برای تمرینات را اعلام می‌کنیم. تیم ها باید اول تست کرونا بدهند و از نظر ما تیم‌ها سوم خرداد اجازه دارند تمرین دارند.

سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران آخرین مهمان تلفنی برنامه امشب بود.

گزیده ای از صحبت های رمضانی:

بحث اصلی ما سلامت بازیکنان بوده و حرفی از تعطیلی فوتبال نزدیم. اما برای انجام فوتبال باید شرایطی در نظر گرفته شود. چه شرایطی برای آغاز تمرینات درنظر گرفتند؟ هیچ صحبتی با ما نشده است. نباید بعد از حضور در مسابقات دچار پشیمانی شویم. در زمین انقلاب تمرینات را آغاز می کنیم. به بازیکنان فراخوان داده ایم و چهارشنبه و پنجشنبه تست‌های کرونا را انجام می‌دهیم. جان بازیکنان از همه چیز مهمتر هستند. باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا برای خارجی‌های مان بلیت تهیه کنیم. با میلیچ تماس داشته ایم و می‌خواهیم او را از طریق فرانکفورت او را به ایران بیاوریم. اگر ممنوعیت خاصی نباشد، خارجی‌ها را همان روز اول تمرینات خواهیم داشتیم.

این برنامه در ساعت ۲۳:۵۵ پایان یافت.

منبع: شریان

کلیدواژه: گزیده ای از صحبت برنامه فوتبال برتر برای آغاز تمرینات سهیل مهدی تست کرونا بازی ها تیم ها تست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی

اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد.

میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم