Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس نرم افزار جنسیت: آقا مدرک تحصیلی: لیسانس یا فوق دیپلم کامپیوتر گرایش نرم افزار سن: حداکثر 30 سال ویژگی ها و مهارت ها: مسلط به برنامه نویسی دات نت (Asp.net ,Windows Forms) آشنا به طراحی وب (HTML ,CSS ,Javascript ,JQuery ,AJAX ,Bootstrap) مسلط به روشهای برقراری ارتباط با پایگاه داده (EF ,LINQ ,ADO.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

NET) آشنا به مفاهیم Stored Procedure ,Function ,Tables Constraints View و Programming در SQL Server مسلط به رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر آشنایی به Network Devices و مفاهیم MCSE مزیت محسوب می شود   تکنسین کامپیوتر جنسیت: آقا مدرک تحصیلی: لیسانس یا فوق دیپلم کامپیوتر گرایش نرم افزار سن: حداکثر 30 سال ویژگی ها و مهارت ها: مسلط به برنامه نویسی دات نت (Asp.net ,Windows Forms) آشنا به طراحی وب (HTML ,CSS ,Javascript ,JQuery ,AJAX ,Bootstrap) مسلط به روشهای برقراری ارتباط با پایگاه داده (EF ,LINQ ,ADO.NET) آشنا به مفاهیم Stored Procedure ,Function ,Tables Constraints View و Programming در SQL Server مسلط به رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر آشنایی به Network Devices و مفاهیم MCSE مزیت محسوب می شود   از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل resume@ipfarayand.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روزهای آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذهای کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگرهای حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در 23 بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه 9 پاس گل به صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • ◄ 5 روش ایمن برای نگهداری بیت کوین‌ های خود