Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و هشتمین همایش سالانه بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران ۷ خرداد ماه به‌ صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بیست و هشتمین همایش سالانه بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و به‌صورت مجازی ۷ خرداد ماه برگزار می‌شود.

افتتاحیه این همایش ۷ خرداد ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح به صورت ویدئو کنفرانس در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کنفرانس، دکتر سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر علی‌آبادی دبیرکل انجمن مهندسان مکانیک ایران و مدیرعامل شرکت مپنا و دکتر نورآذر رئیس دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیر بیست و هشتمین همایش سالانه بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران سخنرانی می‌کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری همایش به ‌صورت حضوری و در راستای رعایت حال دانش ‌پژوهان در حال تحصیل، دبیرخانه برگزاری بیست و هشتمین دوره همایش سالانه بین‌المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران تصمیم گرفت تا به رغم تلاش‌های متعدد و برنامه‌ریزی‌های مختلف صورت گرفته برای برگزاری رویدادهای جانبی در این دوره، صرفا بخش ارائه مقالات و سخنرانی‌های کلیدی کنفرانس و به‌ صورت مجازی برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه اميركبير مهندسي مكانيك همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیست و هشتمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان در همایش جامعه اورولوژی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد علی زرگر با اشاره به اینکه همایش سالیانه جامعه اورولوژی ایران ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی (ابوریحان) برگزار می‌شود، گفت: جامعه اورولوژی ایران متشکل از هفت انجمن علمی- تخصصی است؛ انجمن یوروآنکولوژی که در زمینه بررسی و تحقیقات سرطان‌های دستگاه ادراری وتناسلی فعالیت می‌کند، انجمن اندویورولوژی و لاپاراسکوپی در حوزه جراحی‌های کم تهاجمی اورولوژی و نیز انجمن پیوند کلیه در این همایش جدید‌ترین دستاورد‌های درباره درمان سرطان را ارائه خواهند کرد.

رئیس کمیته اجرایی بیست و هفتمین همایش سالیانه جامعه اورولوژی ایران افزود: با توجه به اهمیت مساله ناباروری مردان، انجمن آندرولوژی در این حوزه تحقیق می‌کند که جدیدترین دستاورد‌های آن در همایش امسال جامعه اورولوژی ایران به متخصصان این رشته ارائه می‌شود.

دکتر زرگر با اشاره به اینکه بازسازی آسیب‌های سیستم ادراری بر اثر تصادفات و یا به صورت ناهنجاری‌های مادرزادی در حوزه تخصصی انجمن جراحی ترمیمی اورولوژی است، گفت: از آنجا که با توجه به پیشرفت‌های علمی صورت گرفته در حوزه علوم پزشکی طی سال‌های اخیر رشته‌های پزشکی به زیر شاخه‌های تخصصی متعددی تقسیم شده اند، اورولوژی اطفال به صورت مستقل و تحت عنوان انجمنی با همین نام شکل گرفته و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

­رئیس کمیته اجرایی بیست و هفتمین همایش سالیانه جامعه اورولوژی ایران افزود: همچنین جامعه اورولوژی زنان و فانکشنال یورولوژی در کنار سایر انجمن‌های تخصصی در همایش امسال جامعه اورولوژی به ارایه جدیدترین دستاورد‌های حوزه‌های مربوط به خود خواهند پرداخت.

به گفته رئیس کمیته اجرایی بیست و هفتمین همایش سالیانه جامعه اورولوژی ایران در چهارمین روز همایش فیلم‌های آموزشی روش‌های نوین جراحی در حوزه‌های سرطان‌های دستگاه ادراری، پیوند کلیه، ناباروری مردان و دستگاه‌های ادراری زنان و کودکان به متخصصان ارائه خواهد شد.

همزمان با برپایی بیست و هفتمین همایش سالیانه جامعه اورولوژی ایران (۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال) نمایشگاه تجهیزات پزشکی جدیدترین ابزار‌های مربوط به حوزه اورولوژی را ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر
  • جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان در همایش جامعه اورولوژی
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده