Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت تا صبح امروز (سه‌شنبه) شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به چهار میلیون و ۸۹۳ هزار و ۲۶۰ نفر افزایش یافته است.همچنین شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به این ویروس به ۳۲۰ هزار و ۱۷۳ نفر و شمار بهبود یافتگان به یک میلیون و ۹۰۷ هزار و ۹۹۲ تن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آنکه شمار مبتلایان به کرونا در برخی کشورها سیر نزولی دارد، اما در برخی دیگر از کشورها بر آمار مبتلایان روز به روز افزوده می‌شود. در برخی کشور‌ها علی‌رغم ادامه همه‌گیری، محدودیت‌های کرونایی کاهش یافته است.

آمریکا، روسیه، اسپانیا، برزیل، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، ترکیه و ایران به ترتیب در رده‌های اول تا دهم جدول کشور‌های آلوده به ویروس کووید-۱۹ قرار دارند.

جدیدترین خبر‌ها درباره وضعیت کشور‌های آلوده به ویروس کرونا و شمار مبتلایان جهانی را در زیر بخوانید:

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا در آمریکا کرونا در اروپا شیوع کرونا کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت در بزرگراه شهید باقری خبرداد.

به گزارش ایسنا سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: جهت نصب عرشه فلزی پل پروژه دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده جنوب خیابان جانبازان، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب بزرگراه باقری حدفاصل خیابان جانبازان تا پل خاقانی از تاریخ ۶ فروردین ماه جاری به مدت ۵ روز مسدود است.

وی گفت: مسیر های مسدود شده عبارتند از: جنوب به شمال بزرگراه باقری از ابتدای پل خاقانی و مسیر کنار گذر پل خاقانی از میدان شقایق به سمت بزرگراه باقری شمال و ورودی خیابان جانبازان غربی به بزرگراه شهید باقری جنوب و مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری از تقاطع خیابان جانبازان غربی از امشب مسدود است. 

وی افزود: شهروندان می توانند جهت تردد به بزرگراه‌های یاسینی و بسیج از بزرگراه باقری وارد زین الدین شرق شده و در ادامه وارد بزرگراه یاسینی و خیابان دماوند شوند.  

سرهنگ شریفی گفت: شهروندان جهت دسترسی به بزرگراه بسیج و یاسینی می توانند از دوربرگردان پایین تر از بزرگراه شهید سلیمانی وارد شهید سلیمانی شرق شده و در ادامه وارد خیابان دماوند و بزرگراه یاسینی شوند. 

وی گفت: همچنین رانندگان جهت دسترسی به خیابان دماوند وارد جانبازان به غرب ، دردشت جنوب و ثانی به شرق و خیابان کیاشمشکی به جنوب و در ادامه خیابان دماوند شوند.  

به گزارش سایت شهر سرهنگ شریفی در پایان گفت: شهروندانی که قصد تردد به بزرگراه باقری شمال را دارند می توانند از کنار گذر دماوند شرق و در ادامه وارد شهید سلیمانی و زین الدین شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • 173 روز از جنگ گذشت؛ شمار شهدای نوار غزه به 32 هزار و 490 هزار شهید رسید
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • نزدیک به ۲۳۳ میلیون دلار کالا از قم به کشور‌های مختلف جهان صادر شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز
  • افزایش شمار شهدای «آنروا» در نوار غزه به ۱۷۱ نفر
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید