Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرشید فلاح روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت اظهارکرد: طبق اجازه‌ای که از سوی دولت ابلاغ شده قرار است با شیوه تعیین شده رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت آموزشگاه‌های آزاد هنری از سرگرفته شود.

وی افزود : فعالیت‌های هنری دیگر در فرهنگسراها، اجراهای تئاتر و همچنین سینما همچنان بسته خواهد بود تا بر اساس وضعیت شیوع کرونا در استان‌ها برای آنها نیز تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌ها، فعالیت هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی الگوهای جدیدی را در ارائه تولیدات و فعالیت‌های فرهنگی هنری ارائه کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: شرایط در کشور پس از شیوع کرونا تغییرات فراوانی کرده و فعالیت‌ها در انجمن‌های فرهنگی هنری نیز باید دچار تحولاتی شود و انجمن‌ها باید برای خود قابلیت‌ها، شرایط نو و جدیدی را تعریف و ایجاد کنند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  با گروه‌های مختلفی و متنوعی از نظر شغلی در ارتباط است و  فعالیت چهار هزار شغل در این استان به این اداره کل مرتبط است؛ چاپخانه‌داران، کانون‌های آگهی و تبلیغات، آموزشگاه‌های آزاد هنری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، موسسه‌ها و انجمن‌های قرآنی و فرهنگی هنری و بسیاری از بخش‌های فرهنگی هنری دیگری از جمله مشاغلی هستند که با مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط هستند.

کد خبر 513109 برچسب‌ها موسیقی ایرانی استان سمنان كرونا در ايران مجله موسیقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسیقی ایرانی استان سمنان كرونا در ايران مجله موسیقی فرهنگی هنری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، نشست خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با هدف تشریح برنامه‌ها و رویدادهای پیش‌روی جشنواره سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۱۰ در سالن جلسات مجتمع فرهنگی باغ زیبای تهران برگزار می‌شود.

جشنواره امام رضا (ع) که هر ساله با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود، امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های دقیق و نوآورانه، قصد دارد تا فرهنگ غنی اسلامی، ایرانی و رضوی را به نمایش بگذارد. این رویداد به عنوان یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فرهنگی و هنری در سطح کشور و در بعضی از شاخه‌ها در سطح بین‌الملل به شمار می‌رود.

جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) فرصتی استثنایی برای هنرمندان، اندیشمندان و علاقه‌مندان به فرهنگ اسلامی و ایرانی فراهم می‌آورد تا دیدگاه‌ها و آثار خود را با جهانیان به اشتراک بگذارند.

فرهاد قائمیان که امسال مسئولیت مدیریت جشنواره را بر عهده دارد، در این نشست خبری به تشریح برنامه‌های متنوع و جذاب جشنواره خواهد پرداخت. از جمله برنامه‌های امسال می‌توان به جشنواره‌های شعر ویژه کودکان و نوجوانان، فارسی زبانان، عرب زبانان و ترک زبانان، جشنواره بین المللی عکس رضوی و همچنین جشنواره‌های مختلفی در زمینه‌های سرود، تئاتر، گرافیک، خوشنویسی، فیلم کوتاه و بخش ویژه روستایی اشاره کرد که همگی با محوریت زندگی و سیره امام رضا (ع) طراحی شده‌اند.

این جشنواره که همواره مورد استقبال گسترده مردم و هنرمندان قرار گرفته، امسال نیز به دنبال ایجاد فضایی برای تبادل فرهنگی و هنری و تقویت پیوندهای میان فرهنگ‌های مختلف است.

انتظار می‌رود که این دوره از جشنواره با حضور هنرمندان و شخصیت‌های برجسته فرهنگی از سراسر جهان، به یک رویداد ماندگار در تقویم فرهنگی ایران و جهان تبدیل شود.

این نشست فرصتی بی‌نظیر برای رسانه‌ها و عموم مردم خواهد بود تا از جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به جشنواره مطلع شوند و در جریان آخرین تحولات فرهنگی و هنری قرار گیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد
  • تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی