Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت‌های اسپانیا و ایرلند جنوبی ضمانت لازم برای میزبانی از دیدارهای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ را امضا کردند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال ایرلند جنوبی به خبرگزاری ریانووستی روسیه اعلام کرد: دوبلین، یکی از 12 شهر میزبان جام ملت‌های اروپا 2020 با موافقت دولت ایرلند اسناد تضمینی لازم را به اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال ایرلند جنوبی اعلام کرد: کمیته سازماندهی رقابت‌های یورو 2020 که شامل این فدراسیون، شورای شهر دوبلین، ورزشگاه دوبلین و دولت ایرلند جنوبی هستند نامه‌ای رسمی را برای تضمین میزبانی از این رقابت‌ها در سال 2021 به یوفا ارسال کرد.

همچنین سرویس رسانه‌ای کمیته سازماندهی رقابت‌های یورو 2020 در شهر بیلبائوی اسپانیا تایید کرد که اسناد تضمینی دولتی برای میزبانی این رقابت‌ها به یوفا ارسال شد.

رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال آینده میلادی موکول شد.

سن‌پترزبورگ (روسیه)، مونیخ (آلمان)، رم (ایتالیا)، باکو (آذربایجان)، بخارست (رومانی)، بوداپست (مجارستان)، کپنهاگ (دانمارک)، آمستردام (هلند)، بیلبائو (اسپانیا)، دوبلین (ایرلند جنوبی)، گلاسکو (اسکاتلند) و لندن (انگلیس) 12 شهر میزبان یورو 2020 هستند.

تعویق جلسه کمیته اجرایی یوفا به خاطر تردیدهای برخی شهرهای میزبان یورو 2020

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) جام ملت‌های اروپا 2020

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا یوفا جام ملت های اروپا 2020 اتحادیه فوتبال اروپا یوفا جام ملت های اروپا 2020 جام ملت های اروپا ایرلند جنوبی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و کادیز از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی بارسلونا و کادیز در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و کادیز امشب _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز بارسلونا و کادیز

لالیگا اسپانیا (کادیز - بارسلونا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 744008

دیگر خبرها

  • لالیگا رکورد زد؛ سودآوری لیگ اسپانیا طبق جدیدترین گزارش مالی
  • لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش
  • میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • جشن قهرمانی باشکوه اتلتیک بیلبائو روی آب + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و کادیز از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تولیدکننده ۹۰ درصد زعفران جهان هستیم/ اسپانیا، بزرگترین صادرکننده مجدد زعفران ایرانی
  • فوتبال اسرائیل عضو کنفدراسیون آمریکای جنوبی شد!
  • پخش رقابت‌های لیگ‌ انگلیس، اسپانیا و آلمان از تلویزیون